Onderwerp: Vrolijke beestenbende
Ik mocht vandaag mijn ketting-cc's afleveren! Het is een vrolijke beestenbende geworden.
De cc's zijn red velvet cupcakes, afgesmeerd met chocoladepasta en bedekt met fondant.
De (vele) foto's:

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Vrolijke beestenbende
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik mocht vandaag mijn ketting-cc's afleveren! Het is een vrolijke beestenbende geworden.
De cc's zijn red velvet cupcakes, afgesmeerd met chocoladepasta en bedekt met fondant.
De (vele) foto's:

Wauw!! Wat zien ze er leuk uit!! Waren deze voor het cafe??
Wauw!! Wat zien ze er leuk uit!! Waren deze voor het cafe??
Bedankt!!!
Nee, voor de ketting-cc-ronde! Het resultaat van het café heb ik bij babbel na het bakken geplaatst 
Oooooooooo wat zijn ze mooi!!!

Ze zijn super !
Ze zijn echt geweldig leuk/mooi 
Wat schattig gedaan zeg!!! 
groetjes,
Carola
GEWELDIG. Geweldige foto's ook.
Bedankt! Ik probeer er inderdaad meer aandacht aan te besteden om mooie foto"s te maken.
Hartstikke leuk geboetseerd.
Wat een schatjes!
Super!
Wat een schatjes, leuk hoor!
super!
o die zijn leuk 
Nogmaals bedankt voor de vrolijke beestenbendeCupcakes! Ik heb de beestjes er netjes van gehaald als aandenken aan de kettingronde!
Jammer dat je niet wat langer kon blijven, maar misschien kunnen we eens een fröbel(namid)dagje organiseren voor de dames hier in West/Oost/zeeuws-Vlaanderen...?
Nogmaals bedankt voor de vrolijke beestenbendeCupcakes! Ik heb de beestjes er netjes van gehaald als aandenken aan de kettingronde!
Jammer dat je niet wat langer kon blijven, maar misschien kunnen we eens een fröbel(namid)dagje organiseren voor de dames hier in West/Oost/zeeuws-Vlaanderen...?
Dat is inderdaad een goed idee!
Ik was natuurlijk vergeten zeggen dat er spaghetti in de beestjes zat om ze vast te maken op de cc
Hopelijk heb je er geen binnen gekregen 
Had zo'n vermoeden... gebruik 't zelfde hulpje
en met de beestjes er af te nemen zeker gezien!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Vrolijke beestenbende