1 Laatst bewerkt door Blanche (27-11-2010 12:17)

Onderwerp: X-Box

Ik heb deze X-Box gemaakt met Tiramisu vulling en aardbeien. Het maken van de stippen was een tijdrovend karwei. Helaas is dat ook niet super recht gegaan. Was bang dat als ik met een liniaal zou werken daarvan dan een afdruk zou krijgen. Iemand misschien een tip daarvoor? Al met al toch wel aardig geslaagd dacht ik zo.

http://i52.tinypic.com/k2hlb4.png
http://i54.tinypic.com/25stvtl.png

"You may be only one person in the world,
but you may also be the world to one person."

Re: X-Box

leuke taart, je zou er zo een dvd in stoppen! voor de stippen heb ik helaas geen tips, lijkt me ook lastig, maar het ziet er goed uit toch?!  :Y

"de hersenpan is geen jukebox waar je naar believen vrolijke ideeën uit tovert" - Martin Bril (1959-2009)

3

Ik vind hem zeker geslaagd! Wat een werk zeg! Knap gemaakt!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

4

Mooihoor!En wat een werk zal je hier aan gehad hebben met al die stipjes.Hoe heb je die stipjes zo allemaal gelijk van grote gekregen?

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

5

mooie taart hoor, ik heb het nog niet aan de hand gehad om een rij stippen recht te leggen maar ik zou het waarschijnlijk proberen met een stukje bakpapier .

6

misty schreef:

Mooihoor!En wat een werk zal je hier aan gehad hebben met al die stipjes.Hoe heb je die stipjes zo allemaal gelijk van grote gekregen?

Ik heb daar een icing tip nr. 8 voor gebruikt.

monique2510 schreef:

mooie taart hoor, ik heb het nog niet aan de hand gehad om een rij stippen recht te leggen maar ik zou het waarschijnlijk proberen met een stukje bakpapier .

Dat ga ik de volgende keer zeker proberen.

"You may be only one person in the world,
but you may also be the world to one person."

7

Oh wat leuk gedaan, kunstig hoor. :thumb:  :Y

Groetjes Willy

8

BRAVO :thumb:  :thumb:

9

Op bakpapier een lijn trekken, op je fondant leggen en inprikken waar je de stippen wil.

Vind het een prachtige taart !! :thumb: