Onderwerp: pepernotenroom SOS
ik heb de megalijst van vullingen gelezen en aangezien ik verzot op pepernoten ben wil ik graag weten hoe maak je de pepernoten creme ??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » pepernotenroom SOS
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik heb de megalijst van vullingen gelezen en aangezien ik verzot op pepernoten ben wil ik graag weten hoe maak je de pepernoten creme ??
Gewoon zoals je botercreme maakt maar dan in plaats van poedersuiker pepernoten
okeey thanks dus gwn hele pepernoten er door heen
ga het straks maar eens proberen
botercremem (mix) met verkruimelde pepernoten ((mijn favoriet)
slagroom met verkruimelde pepernoten
merinque botercreme met verkruimelde perpnote
je kan de pepernoten ook vervangen door speculaas / speculaaskruiden / schuddebuikjes / speculaascreme / speculoos etc
idd schuddebuikjes zijn natuurlijk ook heerlijk thanks voor de tip ...
word straks vanille biscuit met botercreme met schuddebuikjes en de tweede laag word hazelnoot bavarrois afgesmeerd mer botorcreme en rondom schuddebuikjes
idd schuddebuikjes zijn natuurlijk ook heerlijk thanks voor de tip ...
word straks vanille biscuit met botercreme met schuddebuikjes en de tweede laag word hazelnoot bavarrois afgesmeerd mer botorcreme en rondom schuddebuikjes
ook een erg leuk idee om rondom schuddebuikjes te doen!!!
wil je als het af is een foto plaatsen, dan kan je idee pikken
Gewoon zoals je botercreme maakt maar dan in plaats van poedersuiker pepernoten
Dus zonder poedersuiker? Wist niet dat het zo ook kon. Wel minder zoet dan, denk ik...
Bedoelen jullie pepernoten of kruidnoten?
Het lijkt mij dat hier gesproken wordt over kruidnoten.
Bedoelen jullie pepernoten of kruidnoten?
Het lijkt mij dat hier gesproken wordt over kruidnoten.
Ja, je hebt gelijk, het zijn de kruidnoten.
nja de vullingen zitten erin, de eertse laag botercreme aan de buitenkant zit erop nu in de koelkast zodat hij uit kan harden....
hij wordt goed hoog , ga hem versieren met schuddebuikjes en cadbury hazelnoot fingers van de xenos... zal foto plaatsen
svennie schreef:Gewoon zoals je botercreme maakt maar dan in plaats van poedersuiker pepernoten
Dus zonder poedersuiker? Wist niet dat het zo ook kon. Wel minder zoet dan, denk ik...
Is inderdaad iets minderzoet maar de botercreme mix is al zoet en de marsepein of fondant of waar je het ook mee belegt dus het wordt zeker geen bittere hap ik heb mijn taart ook zo gedaan en dan met nog een laag speculoos zoooooooolekker
Wordt dat lekker eigenlijk?
Een vulling op basis van boter?
Ik zit al weer meer te denken in de richting van banketbakkersroom met vermalen pepernoot er door ofzo...
Of een potje speculoos chruncy er tussen smeren, maar dat lijkt me weer wat droog van smaak...
ik had geen botorcreme mix meer dus heb duitse tortencreme gebruikt op basis van melk en hij was heerlijk foto komt eraan
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » pepernotenroom SOS