1

Onderwerp: De kleur heeft 'm gered...

Een bruidstaart voor een kennisje. Ze kwam alleen en besloot voor een paarse bruidstaart met veel zilver te gaan. Had hij maar mee moeten komen hoor  :D
Het paars was in het echt veel dieper, heel warm van toon. En in drie gradaties, dat zie je op de foto ook al niet echt :s
Het LOVE moest eigenlijk bovenop, maar dat vond ik geen gezicht dus besloot ik 'm droog en wel tegen de middelste taart te zetten. En toen brak-ie...

Deze taart is geen decoratiehoogstandje, maar wel een streling voor de smaakpapillen:
bovenste: vanillebiscuit met mokkabavarois
middelste: chocoladebiscuit met kokosbavarois
onderste: vanillebiscuit met aardbeibavarois, verse aardbeien en grof gehakte witte chocolade
http://i52.tinypic.com/2d85ibp.jpg
En volgende keer toch maar weer de onderplaat bekleden...  :o

Hun trouwdatum is ook die van zijn opa en oma en dus moest er ook nog een witte taart met foto komen:
http://i54.tinypic.com/2eqe1ic.jpg
Zo zie je dat kleur heel wat doet, in het wit vind ik 'm behoorlijk cheap!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

2

Re: De kleur heeft 'm gered...

ik vind ze beide wel leuk hoor, wat ik juist heel grappig vind zijn de niet perfect recht geschilderde lijnen om de taart.

groeten, Bianca
TAART in huis

3

ik vind ze beide mooi hoor, jammer dat Love gebroken is...als dat maar geen slecht voorteken is :x

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

4

Ik vind ze ook mooi, vooral de kleurencombi van de bovenste!

5

Hij is mooi.. mooi van eenvoud!!

Erg jammer dat het woord LOVE gebroken is.. maar het maakt de taart niet minder mooi!  :thumb:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

hartstikke gaaf! ik wil ook een keertje die strepen doen!! heel erg mooi :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

7

Hoe zijn die strepen gemaakt? Geschilderd?  :think:
Ziet er heel apart uit!  :thumb:

Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een goed 2012!!

8

Mooi hoor!

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

9

freijak schreef:

Hoe zijn die strepen gemaakt? Geschilderd?  :think:
Ziet er heel apart uit!  :thumb:

:Y
De bruid had dit idee gezien in het boek van Saskya en Monica. Gelukkig hoefde het niet superstrak  :D - alhoewel rommelige strepen ook best een uitdaging was  :lol:

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

10

mooi dat paars en zilver..en jammer van de gebroken letter..maar zeker een plaatje hoor!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

11

Mooie taart hoor, de bovenste dan, de onderste ben ik niet weg van door de kleur  inderdaad. Ik vind de strepen gewellldig!