1

Onderwerp: 2 vrolijke taarten :-)

2 hele vrolijke stapeltaarten dacht ik zo :-)

Mn nieuwe Bien cutters gebruikt:
http://farm6.static.flickr.com/5206/5201746913_39e2967caa.jpg
Deze taart is mede mogelijk gemaakt door Mniek waar ik marsepein kon halen. Ik had per ongeluk een lege emmer fondant meegenomen naar mijn ouders waar ik de taart zou maken  :s Super bedankt Mniek  :thumb:  :thumb:
Vulling: Vanillecreme met Vlaaifruit tropische vruchten

http://farm5.static.flickr.com/4147/5202341926_0a3329b437.jpg
Vulling: Vanillecreme met stukjes bokkepootjes en vlaaifruit kersen

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

2

Re: 2 vrolijke taarten :-)

Dit zijn nou echt taarten om vrolijk van te worden, mooie kleuren  :thumb:

3

Heb je dit allemaal gemaakt van die ene kilo???? Dat heb je weer mooi voor mekaar Alma! Enne die Bien-cutters...lenen!!!  :lol:

Volg je hart...want dat klopt!

4 Laatst bewerkt door Almie (23-11-2010 21:04)

mniek schreef:

Heb je dit allemaal gemaakt van die ene kilo???? Dat heb je weer mooi voor mekaar Alma! Enne die Bien-cutters...lenen!!!  :lol:

Neeee hihi, had de blauwe lagen thuis al bekleed. De rode en groene laag zijn van de kilo (kleine taartjes, een 15cm en 10 cm doorsnede). Ook de geboetseerde bumba en het kleine rode boltaartje (in de andere rubriek) zijn van je marsepein gemaakt. En ook de rode en groene cupcakes. En ik heb nog over ook  :lol: . Nog super bedankt!! Zal het geld nog even naar je overmaken!

Ohja en als je cutters wilt lenen, dan roep je maar. Ik heb nieuwe ballonnen, driehoekjes voor een vlaggetjeslijn, de vogel en het kroontje. Zoooo leuk!!!

Bruidstaart Groningen

5

Almie schreef:
mniek schreef:

Neeee hihi, had de blauwe lagen thuis al bekleed. De rode en groene laag zijn van de kilo (kleine taartjes, een 15cm en 10 cm doorsnede). Ook de geboetseerde bumba en het kleine rode boltaartje (in de andere rubriek) zijn van je marsepein gemaakt. En ook de rode en groene cupcakes. En ik heb nog over ook  :lol: . Nog super bedankt!! Zal het geld nog even naar je overmaken!

Ohja en als je cutters wilt lenen, dan roep je maar. Ik heb nieuwe ballonnen, driehoekjes voor een vlaggetjeslijn, de vogel en het kroontje. Zoooo leuk!!!

Aha!! Nouhou...ik hou me zeker aanbevolen voor de ballonnetjes. Ben je nu nog in het dorp of zit je alweer in het hoge noorden??

6

mniek schreef:
Almie schreef:
mniek schreef:

Aha!! Nouhou...ik hou me zeker aanbevolen voor de ballonnetjes. Ben je nu nog in het dorp of zit je alweer in het hoge noorden??

Gisteravond weer naar het hoge noorden vertrokken. Mn ballonnetjes liggen nog wel in Ameide  :D

Bruidstaart Groningen

7

Almie schreef:
mniek schreef:
Almie schreef:

Gisteravond weer naar het hoge noorden vertrokken. Mn ballonnetjes liggen nog wel in Ameide  :D

Hmmm....in dat geval....zou ik ze dan zelfs al morgen kunnen halen bij je mama?? Let me know....

2 super taarten!
De kleuren van die 1e zijn prachtig!

9

mniek schreef:
Almie schreef:
mniek schreef:

Hmmm....in dat geval....zou ik ze dan zelfs al morgen kunnen halen bij je mama?? Let me know....

Ik ga haar nu bellen :D

Bruidstaart Groningen

10

Die zijn heeel leuk en heel vrolijk, leuke kleurencombi om in mijn achterhoofd te houden ter inspiratie  :)   :Y !!!

O.a. Cupcake pop mold, strasslint, bling bling taarttoppers, cupcake doosjes, legoblokjes mold, paarse spiral rolling pin, Hello Kitty, op www.cupcakes-taart.nl

11

Mniek, ik heb je een berichtje via hyves verstuurd!

Bruidstaart Groningen

12

Leuke vrolijke kleuren enne mooi gemaakt!

Groetjes Ymie

Mooie vrolijke taarten...

Mag ik vragen hoe je die cakedrums zo leuk hebt gemaakt
en welke maat is dat??

Er is altijd wel een reden voor taart...
www.taartendaan.hyves.nl

14

Allebei top  :thumb:

Groetjes van Natascha!

15

leuk!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

16

Super leuke vrolijke taarten! Hoe krijg jij je rood zo mooi gekleurd?

17

Daantje_Taartje schreef:

en welke maat is dat??

Het is de eerste keer dat ik cakedrums gebruikt heb :-) Ik heb tussen de verschillende taarten die gestapeld worden altijd 5cm verschil, dus met de cakedrum ook. De 3hoog taart heeft dan een cakedrum van 25 cm en de 2 hoog stapeltaart een cakedrum van 30 cm.
Ik bekleed ze gewoon met rolfondant. 2 dagen laten drogen en er een lintje omheen gedaan. Heel simpel dus  :)

Bruidstaart Groningen

18

KarinV schreef:

Super leuke vrolijke taarten! Hoe krijg jij je rood zo mooi gekleurd?

Ik heb voor de rode laag marsepein gebruikt in plaats van rolfondant en gekleurd met de rode kleurstof van americolor.

Bruidstaart Groningen

19

Zo leuk die vrolijke taarten!!

20

heel leuk, mooi strak, en die strik is super!

21

Prachtige taarten! :thumb:

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

22

Wat een mooi vrolijke taarten zeg!  :thumb:

Almie schreef:
Daantje_Taartje schreef:

en welke maat is dat??

Het is de eerste keer dat ik cakedrums gebruikt heb :-) Ik heb tussen de verschillende taarten die gestapeld worden altijd 5cm verschil, dus met de cakedrum ook. De 3hoog taart heeft dan een cakedrum van 25 cm en de 2 hoog stapeltaart een cakedrum van 30 cm.
Ik bekleed ze gewoon met rolfondant. 2 dagen laten drogen en er een lintje omheen gedaan. Heel simpel dus  :)

Aha, deze tip ga ik zeker gebruiken. Het ziet er erg leuk en vrolijk uit.
Bedankt...

Er is altijd wel een reden voor taart...
www.taartendaan.hyves.nl

24

wat een geweldige taarten zeg... jippie, word er blij van!

liefs marieke

25

Wat een gave, vrolijke stapels!