1

Onderwerp: zeelandia marsepein per kilo in webshop???

Er zijn vast al wel topics over gestart, maar op de één of andere manier kan ik ze niet vinden want de zoekfunctie werkt niet. :mad:

Ik ben bezig met een bestelling in de webshop maar zoek de marsepein van Zeelandia. Nu vind ik deze per 6 kilo wel, maar weet iemand of deze ook per 1 kilo te krijgen is? Ik kan hem namelijk niet vinden! :o
Bedankt alvast!

-----een goed resultaart is goud waard!-----

2

Re: zeelandia marsepein per kilo in webshop???

Nee, jammer genoeg niet. Daar liep een maand geleden ook al tegenaan. En omdat 6 kg. te veel is voor mij, heb ik ergens anders besteld waar het wel per kg te krijgen is. Ondertussen had ik ook zoveel besteld dat ik boven de 100 euries zat, en toen hoefde ik geen verzendkosten te betalen.

Maar balen is het wel, want normaal gesproken haal ik de bestelling in Wormer op. Nu moet het toch weer opgestuurd worden...

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

3

Bij taartendecoratie.nl verkopen ze het wel per kilo.

Groetjes, Elly

4

Ook bij liescakeshop.nl kun je het per kg bestellen.

Link verwijderd, zie regels (M.)

5

er zit wel en flink prijsverschil tussen die twee

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

6 Laatst bewerkt door Dot (23-11-2010 21:02)

waar in Gelderland woon je?

Groetjes, Dorothea.

7

inderdaad fijne (en lekkere) marsepein om mee te werken. ben ik sinds kort ook mee begonnen. maar6 kilo is voor mij ook veel te veel.

na wat speurwerk kwam ik bij onze mede-forumster " annick67" terecht (met haar website aribacakes.nl). biedt deze erg gunstig geprijsd aan!

voor mij prettige bijkomstigheid dat ik het in gouda kan ophalen! Scheelt ook weer verzendkosten.

super toch!

al mijn taarten en cupcakes zijn glutenvrij. kijk ook eens op mijn website naar mijn creaties