Onderwerp: De transformatie van deze dame...
... ging niet in 1 keer goed, maar na 3 pogingen ben ik wel blij met het eindresultaat. Elke taart gevuld met 2 royale lagen van aardbeienjam, zwitserse room en verse aardbeitjes, bekleed met marsepein.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » De transformatie van deze dame...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
... ging niet in 1 keer goed, maar na 3 pogingen ben ik wel blij met het eindresultaat. Elke taart gevuld met 2 royale lagen van aardbeienjam, zwitserse room en verse aardbeitjes, bekleed met marsepein.
WAUW... Wat issie gaaf Elly!!
Wat kan jij trots zijn op de MM!!
Dat ze zo mooi rechtop blijft staan! Mooi hoor
ze is gaaahaaaaf!!!!!!
wauw
Gaaf zeg, ook de kleurencombinatie. Ze spat echt van het scherm!
Mag ik vragen waar MM uit bestaat? Is het alleen fondant (evt. met tylose) of heb je er ook ijzerdraad / stokjes / spaghetti o.i.d. doorheen gedaan?
Wow wat een Super MM Geweldige taart!
Gaaf zeg, ook de kleurencombinatie. Ze spat echt van het scherm!
Mag ik vragen waar MM uit bestaat? Is het alleen fondant (evt. met tylose) of heb je er ook ijzerdraad / stokjes / spaghetti o.i.d. doorheen gedaan?
Hier staat het verhaal over hoe ik het uiteindelijk voor elkaar heb gekregen http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=122649 en idd fondant met tylose.
Elly, bedankt voor de link. Hier wordt me al veel duidelijk. Alleen nog een vraagje over de armen van MM. Plak je die aan het lichaam vast of gaat daar ook ijzerdraad doorheen?
Geweldig!!!!
Wauw, die is Mega Gaaf!!
Elly, bedankt voor de link. Hier wordt me al veel duidelijk. Alleen nog een vraagje over de armen van MM. Plak je die aan het lichaam vast of gaat daar ook ijzerdraad doorheen?
De armpjes heb ik gewoon geplakt, daar zit geen ijzerdraad door en omdat hij op 2 plekken is geplakt (schouder en vuist) blijft het mooi zitten.
bravo
Ja mooi!!! Mét MM3 whahaha...
Super geboetseerd!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » De transformatie van deze dame...