1 Laatst bewerkt door yvje83 (21-11-2010 10:41)

Onderwerp: m'n 4e taart (en 1e stapel)

hey allemaal!

m'n moeder belde me vorige week of ik een taart wilde maken voor haar verjaardag. ik heb direct toegezegd, want dat leek me super. ook vond ik het doodeng, want had nog nooit een taart voor 15 mensen gemaakt (of het laten beoordelen door 15 mensen ;) )

het was m'n 1e stapeltaart, m'n 1e strik, m'n 1e keer de sugarcraft gun gebruiken (geweldig ding trouwens).

we moesten gisterochtend al om 07.00h weg, want we moeten al vroeg in hoorn zijn om de auto te laten maken..
dus op de één of andere manier is de strik was ingezakt (hij stond mooi rechtop)

voor m'n 4e taart ben ik erg tevreden, heb net de foto's eens op een rij gezet en ik boek mooie vooruitgang, dus ben helemaal blij! ik weet het, hij ziet er nog niet zo geweldig uit als jullie taarten, maar als ik het vergelijk met m'n 1e taart dan ben ik echt super trots.

als je denkt, goh wat lijkt hij veel op mijn taart, heb wat inspiratie bij jullie vandaan gehaald  :o

http://i738.photobucket.com/albums/xx29/YvonneBo/CIMG3068-kopie.jpg

2

Re: m'n 4e taart (en 1e stapel)

Knap hoor dat je al zo vlug aan een oillily taart begint

:thumb:  :thumb:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

3

Leuk! Alleen jammer dat je de stippen op het onderste taartje niet hebt bijgesneden. Maar verder :thumb:

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

4

willemz schreef:

Leuk! Alleen jammer dat je de stippen op het onderste taartje niet hebt bijgesneden. Maar verder :thumb:

ja dat had ik achteraf ook al bedacht.  :P

5

Leuk hoor. En al doende leert men!!!
Had je de strik goed laten drogen? En wat tylose erdoorheen gedaan?

Als je de taart afsmeert met bc en hem daarna een half uurtje in de koelkast terugzet voordat je hem bekleedt, dan blijft hij wat steviger en strakker van.

Vooral doorgaan!

I never met a calorie I didn't like!
https://www.facebook.com/Bakblikkie?ref=nf