1

Onderwerp: zwart/wit en rose stapeltje en stapeltje in vrolijke kleurtjes

Onderstaande taart wordt over een half uurtje opgehaald door de jarige..ben erg benieuwd wat ze ervan gaat vinden. Ben zelf wel erg blij met het resultaat. Weer eens wat anders dan wat ik tot nu toe gemaakt heb. Erg leuk om te doen! Gevuld met bastonge-creme en dulche de leche. :9
http://94.100.120.170/1163100001-1163150000/1163115901-1163116000/1163115976_5_t-we.jpeg

En de taart hieronder is vanochtend opgehaald, ook door de jarige zelf met haar vader. Gelukkig vond ze de taart erg mooi! Blijf t altijd spannend vinden wat de ontvanger van zijn of haar taart vind..
Gevuld met BBR en aardbeienjam.
http://94.100.123.161/1162800001-1162850000/1162842301-1162842400/1162842400_5_QAfX.jpeg

Bedankt voor het kijken en tips/reacties zijn altijd welkom!

Veel liefs, Annelies

2

Re: zwart/wit en rose stapeltje en stapeltje in vrolijke kleurtjes

mooi gedaan
dee lipstick en make up doosje , is daar een howto van?

3

Je make-upjes zijn erg mooi!
Mooie taarten hoor.

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

4

Prachtige taarten!Vooral die met de chanel make-up heel mooi gedaan :Y

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia

5

Knap gedaan, :thumb:
De make up vind ik super

6

blackangel schreef:

mooi gedaan
dee lipstick en make up doosje , is daar een howto van?

Ik weet niet of er al een how-to voor is, ik ben zelf wat aan het freubelen geweest, maar ik heb de make-up als volgt gemaakt:

oogschaduwdoosje:

Met een vierkante uitsteker een dik vierkantje uitsteken uit zwart fondant(met tylose). Glad strijken en laten drogen. De oogschaduw is gemaakt van roze fondant, een beetje bol maken en dan uitsteken met een ronde uitsteker. Ik heb de oogschaduw daarna gedust met glanspoeder. Op het vierkantje vastplakken. Met de sugergun een sliertje maken, dusten met goudpoeder en daarna om de oogschaduw leggen. Het knopje op het doosje is ook goud gedust.
Het dekseltje is uitgestoken met dezelfde vierkante uitsteker, maar dan een stuk platter. Laten drogen en dan vier kleine strookjes als randje op de onderzijde van het dekseltje plakken.

Lipstick,

De houder(zwart) van de lipstick heb ik tot de gewenste vorm geboetseerd. De lipstick zelf heb ik gemaakt met de sugergun. Fondant in de sugergun doen. Het schroefdopje waar je de disc in doet eraf laten. De sugergun op je werkblad zetten, hendel indrukken zodat het fondant geperst word zeg maar, Fondant eruit drukken. Zo heb je een mooie ronde vorm, bovenkant schuin afsnijden en even in een puntje drukken. Lipstick laten drogen en dan op de zwarte houder plakken. Daarna randje maken en goud dusten en om de onderzijde van de lipstick plakken.

Hoop dat t zo een beetje duidelijk is...

Veel liefs, Annelies

7

mooi , vooral de 1e met de make up spulletjes !

een dag niet creatief is een dag niet geleefd... ;)

8

2 zeer fraaie taarten!!

Kan me echt niet voorstellen dat de jarige job hier niet tevreden over was!

Je make up is schitterend geworden, goede tip van de lipstick uit de sugar gun!  :thumb:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

9

Jarige job was er idd erg blij mee! Toen ze de taart kwam ophalen had ze t al een paar keer gezegd dat ze m supermooi vondt en paar dagen later hoorde ik dat de taart helemaal naar wens was geweest. Altijd weer erg fijn om te horen!

Veel liefs, Annelies

10

WOW, vooral de eerste, mijn favoriet.

Erg mooie taarten.

Groetjes van Nicole!!