blackangel schreef:mooi gedaan
dee lipstick en make up doosje , is daar een howto van?
Ik weet niet of er al een how-to voor is, ik ben zelf wat aan het freubelen geweest, maar ik heb de make-up als volgt gemaakt:
oogschaduwdoosje:
Met een vierkante uitsteker een dik vierkantje uitsteken uit zwart fondant(met tylose). Glad strijken en laten drogen. De oogschaduw is gemaakt van roze fondant, een beetje bol maken en dan uitsteken met een ronde uitsteker. Ik heb de oogschaduw daarna gedust met glanspoeder. Op het vierkantje vastplakken. Met de sugergun een sliertje maken, dusten met goudpoeder en daarna om de oogschaduw leggen. Het knopje op het doosje is ook goud gedust.
Het dekseltje is uitgestoken met dezelfde vierkante uitsteker, maar dan een stuk platter. Laten drogen en dan vier kleine strookjes als randje op de onderzijde van het dekseltje plakken.
Lipstick,
De houder(zwart) van de lipstick heb ik tot de gewenste vorm geboetseerd. De lipstick zelf heb ik gemaakt met de sugergun. Fondant in de sugergun doen. Het schroefdopje waar je de disc in doet eraf laten. De sugergun op je werkblad zetten, hendel indrukken zodat het fondant geperst word zeg maar, Fondant eruit drukken. Zo heb je een mooie ronde vorm, bovenkant schuin afsnijden en even in een puntje drukken. Lipstick laten drogen en dan op de zwarte houder plakken. Daarna randje maken en goud dusten en om de onderzijde van de lipstick plakken.
Hoop dat t zo een beetje duidelijk is...
Veel liefs, Annelies