1

Onderwerp: Mannentaarten zijn niet leuk om te maken..

INSPIRATIELOOS! Een taart voor mijn oom... echt niet leuk om taarten voor mannen te maken.. Ik hou van Roze en Paars en Limegroen!!!

Erg simpel gehouden dus. Had zwart en rood willen gebruiken maar kon mijn zwarte kleurstof niet vinden.

Ook niet erg strak geworden... heb gewoon geen tijd genomen om het mooi af te strijken.

Uiteindelijk best tevreden....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-V87LLGPW.jpghttp://www.mijnalbum.nl/Foto-6ORXISKK.jpg

2

Re: Mannentaarten zijn niet leuk om te maken..

hij is wel leuk geworden !!!! :)

3

Ik vind ´em mooi geworden, leuke kleurencombi! Ik had zelf de cijfers misschien iets kleiner of sierlijker gelaten, staat net wat fijner.

4

Ik vind het een chique taart geworden. Ik zou zelf ook de letters iets fijner hebben gemaakt. Verder vind ik het jammer van de foto, dat er een boterham op de achtergrond ligt  ;)

Veel liefs Rafaëla

5

Leuke taart.
Ik dacht dat er een andere taart op de achtergrond lag :lol:
Maar als je een taart maakt waarbij je geen inspiratie hebt en waar je niet zo veel zin in hebt wordt de foto meestal ook wat minder.
Maar vind toch dat je dr wel wat leuks van gemaakt hebt

A new hobby, a new challenge

Het is inderdaad een andere biscuit daar achter haha. Die kwam uit de vriezer en had m even willen vullen met mijn nieuwe smaken patidess. Maar het was al 1 uur in de nacht toen ik klaar was, dus daar had ik geen zin meer in.

Ik vind inderdaad zelf de cijfers ook wat groot. Iemand tips hoe je zonder hulpmiddelen toch mooie cijfers kunt maken?

7

ja meestal heb je voor de dames meer inspi als bij de heren  :lol:

maar het is toch een mooie taart geworden ,mooie tint blauw

een dag niet creatief is een dag niet geleefd... ;)