1 Laatst bewerkt door Stippeltje (20-11-2010 12:24)

Onderwerp: <Help ... meisjestaart!>

Goeiavond dames, I NEED YOUR HELP! Ik heb net mijn taartje af voor morgen maar ik mis er precies iets aan! Te kaal ... of kloppen de kleuren precies niet zo of teveel van vanalles (hartjes, ruitjes, bloemetjes, ... ) Kunnen jullie mss vertellen wat er fout zit ... alvast dankuwellekes!  :D

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs968.snc4/76108_1665146839666_1567129024_1596530_6003686_n.jpg

Op de foto is het blauw eigenlijk paars!

[edit] De bewerkte versie!

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs984.snc4/75792_1665227521683_1567129024_1596645_5866122_n.jpg

[edit] Foto gemaakt in daglicht!  :D

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs487.ash2/76086_1665929819240_1567129024_1597978_5167526_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs598.ash2/155065_1665934579359_1567129024_1597985_3438466_n.jpg

2

Re: <Help ... meisjestaart!>

Hij is prachtig!!! Niks meer aan doen :)

3

euhm...? Ik vind hem echt heel leuk. Nog meer zou denk ik overbodig worden. Volgens mij moet je gewoon iets minder onzeker zijn;-)

Groetjes Daniëlle

ik denk dat ie te symmetrisch is  :think:  misschien een leuke grote bloem links of rechtsonder doen?

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

Mooi hoor! Ik zou nog even op het lintje naast de naam aan beide kanten nog een klein bloemetje laten terug komen. (Als je begrijpt wat ik bedoel :lol: )

6 Laatst bewerkt door Taarterataaa...! (19-11-2010 21:09)

Ik vind de taart erg mooi!

Misschien kun je hem nog meer laten "sprankelen" door wat zilveren parels te gebruiken (als hartje van de bloemetjes bijvoorbeeld).

(en dan kan je ook een randje aan de voet van het kroontje doen met diezelfde parels)

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

7

Taarterataaa...! schreef:

Misschien kun je hem nog meer laten "sprankelen" door wat zilveren parels te gebruiken (als hartje van de bloemetjes bijvoorbeeld).

(en dan kan je ook een randje aan de voet van het kroontje doen met diezelfde parels)

hier zat ik ook aan te denken... en ik ben t ook wel met tipsytaartje eens... erg symetrisch...
maar als je er niks aan zou doen issie evengoed erg mooi hoor!

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

8

hier zat ik ook aan te denken... en ik ben t ook wel met tipsytaartje eens... erg symetrisch...
maar als je er niks aan zou doen issie evengoed erg mooi hoor!

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

9

Dames ik las jullie reacties en ben er direct terug aanbegonnen ... en JAAA ... het is vele beter! Een oprechte oprechte DANK U WEL!!!!  ECHT BEDANKT DAMES!!!!

Love you all!  :D  Toppie!  :thumb:

10

ja leuk!!

het zijn net even die kleine details die het afmaken he! :)

:thumb:

11

Je taart ziet er al erg leuk uit maar ik snap wel dat je net ff wat mist, vlinders vind ik ook altijd een leuke toevoeging.

Groetjes Bianca

JAAA... Helemaal leuk en af!!   :Y

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

13

JAAA... Helemaal leuk en af!!   :Y

Dank je wel! Soms zie je het echt niet meer zo laat op de avond ... en dan zijn jullie "mijn reddende dames eh"!  :D

Ik zeg het .... DANKUWELLEKESS dames!  :Y

14

Vind um errug leuk. Mis alleen het stipje op de i van sien.....of zie ik er nu overheen.................

15

heel leuk!

Liefs, Zanoni

16

ja zo met de kleine details erbij issie helemaal af !

een dag niet creatief is een dag niet geleefd... ;)