Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Variatie Mjam koekjes .............veel foto's sorry ;-)
wat een schatjes! ik heb zojuist de spullen ervoor in huis gehaald.. vanavond toch maar even aan de slag!
wat een schatjes! ik heb zojuist de spullen ervoor in huis gehaald.. vanavond toch maar even aan de slag!
ik heb de candymelts van de Xenos gebruikt ging perfect !!!lees chocolade fondue

heb ze zojuist gemaakt.. of iig de versiering moet er nog op.. maar ze staan in de koelkast bij te komen! ik heb een gewone reep chocolade gesmolten, ging ook goed.. even in kleine stukjes hakken voor het opwarmen!
heb jij nog een smaakje door de botercreme gedaan? ik een beetje amaretto.. erg lekker zeg!
WOW, super, mooie foto's ook.
Zo, die zien er heeeerlijk en mooi uit zeg!!! Word op m'n lijstje erbij gezet!!!
Enneuh Rianne... dus ze staan klaar zeg je?

heb ze zojuist gemaakt.. of iig de versiering moet er nog op.. maar ze staan in de koelkast bij te komen! ik heb een gewone reep chocolade gesmolten, ging ook goed.. even in kleine stukjes hakken voor het opwarmen!
heb jij nog een smaakje door de botercreme gedaan? ik een beetje amaretto.. erg lekker zeg!
ja ik ook amandel dus een beetje het zelfde

Zo, die zien er heeeerlijk en mooi uit zeg!!! Word op m'n lijstje erbij gezet!!!
![]()
bij mij ook maar dan moet je wel opschieten ha ha ha

ing schreef:Zo, die zien er heeeerlijk en mooi uit zeg!!! Word op m'n lijstje erbij gezet!!!
![]()
![]()
![]()
ENS??? waar ligt dat?
Kijk Rianne weet ik te vinden hier in 't dorp dusseuh...

oww, amandel lijkt erop idd.. lekker zeg! iik heb nog steeds niet geproefd.. ben wel benieuwd! straks 1tje bij de koffie!
de rest wil ik eerst decoreren..
hihi, ing! zoals ik op hyves al zei.. je bent welkom hoor! al zien die van van mij er niet zo lekker uit als op de foto hoor.. een klein versierinkje erop doet al heel veel! en de foto;s zijn ook erg mooi!
Chantelle schreef:ing schreef:Zo, die zien er heeeerlijk en mooi uit zeg!!! Word op m'n lijstje erbij gezet!!!
![]()
![]()
![]()
ENS??? waar ligt dat?
Kijk Rianne weet ik te vinden hier in 't dorp dusseuh...
![]()
Flevoland vlak bij Kampen Zwolle Emmeloord dus dat wordt denk ik bij de borrel

Zier er leuk uit zeg!! En lekker 
Mooi ziet er erg lekker uit 
Dat ziet er heel lekker uit, ik wil ze ook zo graag maken, maar hier in Den Helder is maar 1 bruna die ze verkoopt en daar liggen ze nog steeds niet.
Ik kan haast niet wachten om te beginnen, maar dan moet je toch eerst het recept hebben.
Ik hoop dat ze de mjam straks wel hebben.
Dat ziet er heel lekker uit, ik wil ze ook zo graag maken, maar hier in Den Helder is maar 1 bruna die ze verkoopt en daar liggen ze nog steeds niet.
Ik kan haast niet wachten om te beginnen, maar dan moet je toch eerst het recept hebben.
Ik hoop dat ze de mjam straks wel hebben.
het recept is heel makkelijk.. bitterkoekjes neerleggen met de platte kant naar beneden.. daar botercreme met eventueel een smaakje opspuiten. dit oplaten stijven in de koelkast en ondertussen de chocolade smelten. dan het koekje op zijn kop tussen 2 vingers vasthouden en in de chocolade dopen. even laten uitdruipen en weer terugzetten op zijn plekje.. ik heb ze daarna weer in de koelkast gezet..
en nu moeten ze nog versierd worden.. als je dat wilt iig!
zo, nou kan je er toch nog mee aan de slag!
mamski schreef:Dat ziet er heel lekker uit, ik wil ze ook zo graag maken, maar hier in Den Helder is maar 1 bruna die ze verkoopt en daar liggen ze nog steeds niet.
Ik hoop dat ze de mjam straks wel hebben.het recept is heel makkelijk.. bitterkoekjes neerleggen met de platte kant naar beneden.. daar botercreme met eventueel een smaakje opspuiten. dit oplaten stijven in de koelkast en ondertussen de chocolade smelten. dan het koekje op zijn kop tussen 2 vingers vasthouden en in de chocolade dopen. even laten uitdruipen en weer terugzetten op zijn plekje.. ik heb ze daarna weer in de koelkast gezet..
en nu moeten ze nog versierd worden.. als je dat wilt iig!
zo, nou kan je er toch nog mee aan de slag!

Ooow Chantelle....die zijn ook al zo lief en mooi!!!
mooi gefotografeerd en lekker............. ik ben de hele week hier in het dorp al op zoek naar bitterkoekjes.... wie heeftz e allemaal gestolen????? zie ze nergens....
Ze zijn echt zoo leuk, ga ze ook snel maken!
oooh ik heb ze dit weekend gemaakt met hazelnootcreme en baileyscreme erin met bovenop een mini callaatje! Zo schattig en vooral heeeeeel erg lekker!
ik heb vandaag nog weer een portie gemaakt met witte chocolade likeur door de botercreme!! zoooooo ontzettend lekker!!
mooi gefotografeerd en lekker............. ik ben de hele week hier in het dorp al op zoek naar bitterkoekjes.... wie heeftz e allemaal gestolen????? zie ze nergens....
ik heb ze bij de super en ah gekocht een zak 
oooh ik heb ze dit weekend gemaakt met hazelnootcreme en baileyscreme erin met bovenop een mini callaatje! Zo schattig en vooral heeeeeel erg lekker!
Ohhh, die klinkt ook super lekkerrrr!
heb ze gevonden bij emte vandaag....
maar ik heb ze gevuld met meringue creme en het dopen in chocolade...de chocolade glijdt er zo af....
raar...heb net ook cakeballen gemaakt en daar geen probleem mee... heb ze nog maar ff in de koeling gezet en zo meteen nog eens proberen met dopen in chocolade
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Variatie Mjam koekjes .............veel foto's sorry ;-)