1

Onderwerp: zo zenuwachtig!!

voor de eerste keer moest ik iets maken voor mensen die ik niet ken. De opdracht was rood, rozen, 40 jr. getrouwd en de namen. Ik was zo zenuwachtig dat ik van alles uit mijn handen liet vallen, puur omdat ik bang was het fout te doen.
Maar het is toch nog wel goed gekomen:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-A4A3SI7Y.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3OGT6A3H.jpg

beide gevuld met laag aardbeienmousse en champagnecremé

op- en aanmerkingen zijn altijd welkom :Y

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

Re: zo zenuwachtig!!

Heeeeel mooi!! :thumb:

3

Ik vind em ook erg mooi!! Hoe heb je de ringen rechtop laten staan? Doe je dat met een prikkertje?

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

Het is zeker goed gekomen!
Top! :thumb:

5

Hoi,

Hij is heel mooi geworden.
Ik zie dat je uit Liempe komt, toevallig woont daar ook mijn zus met haar man en kinderen. Ze heten Wildie en Jolanda ken je hun misschien?

Groetjes Bertie

Groetjes Bertie

6

Petra68 schreef:

Ik vind em ook erg mooi!! Hoe heb je de ringen rechtop laten staan? Doe je dat met een prikkertje?

ik heb er een stukje floralwire tussen gedaan en die in een rietje in de taart gedaan.

7

Gijsje schreef:

Hoi,

Ik zie dat je uit Liempe komt, toevallig woont daar ook mijn zus met haar man en kinderen. Ze heten Wildie en Jolanda ken je hun misschien?

Groetjes Bertie

ja , ik weet wel wie dat zijn. Maar echt goed kennen doe ik ze niet hoor. Maar in zo'n klein dorp weet je al snel wie wie is :lol:

8

sil schreef:
Gijsje schreef:

Hoi,

Groetjes Bertie

ja , ik weet wel wie dat zijn. Maar echt goed kennen doe ik ze niet hoor. Maar in zo'n klein dorp weet je al snel wie wie is :lol:

Dat is waar! mijn zus heeft wel een keer vermeld dat er iemand in Liempde ook zulke taarten maakt misschien bedoelde ze jou daar wel mee of zijn er nog meer taartenmakers in Liempde?

Groetjes Bertie

9

Ik vind hem ontzettend mooi!

If life gives you lemons, make lemonade!

10

nice :thumb:

11

Voor niets druk gemaakt  ;) , hij is prachtig !!

12

Heel mooi, goed gedaan! :Y

13

Gijsje schreef:
sil schreef:
Gijsje schreef:

Hoi,

Groetjes Bertie

Dat is waar! mijn zus heeft wel een keer vermeld dat er iemand in Liempde ook zulke taarten maakt misschien bedoelde ze jou daar wel mee of zijn er nog meer taartenmakers in Liempde?

volgens mij is er nog 1 iemand die het lang doet, maar ik heb gehoord dat die met name barbietaarten maakt. Weet ik verder niet, ik ben geen echte liempdse hé ;)

iedereen bedankt voor de lieve reacties :o

14

ik vind hem ook erg mooi!!!!

15

vind em erg mooi, en ik was ook altijd nerveus, maar nu gaat het goed.

Super :thumb:

Groetjes Christa!

Het is inderdaad goed gekomen...ik vind hem heel mooi geworden :thumb:

17

Mooi hoor!

18

Prachtig.

19

ik kreeg net een berichtje op mijn hyves dat de ontvangers hem heel mooi vonden én ook nog heerlijk ( toch wel het allerbelangrijkste) Toch altijd fijn om dat te horen.

Nogmaals iedereen bedankt voor de lieve reacties

20

Ik vind hem ook erg mooi! Je rozen zijn prachtig!

21

Hij is echt supermooi, en heel lief dat je reactie teruggekregen hebt van de ontvangers, dat is altijd fijn !

Groetjes, Conny

22

Vind hem heel mooi, je rozen zijn prachtig! Waarmee heb je ze aan de zijkant geplakt?

23

prachtig dat rood met de combi van rozen :thumb:

Groetjes Miranda
De kunst is om de taart zo te verdelen zodat iedereen denkt dat hij het grootste stuk heeft!!

24

prachtig!

Liefs, Zanoni

25

Claud schreef:

Vind hem heel mooi, je rozen zijn prachtig! Waarmee heb je ze aan de zijkant geplakt?

met roodgekleurde icing. Ik heb de middelste steeds wel even ondersteund met een keukenpapiertje tot de icing uitgehard was.