1

Onderwerp: Diego

Hoi hoi,

Ik wil voor mijn zoontje Diego cup-cakes maken. Nu heb ik een recept gevonden op nickjr.com maar het is in het engels. Ik kan me wel verstaanbaar maken, maar een heel recept vertalen is iets te moeilijk voor me.
Heeft iemand een nederlands recept voor me???
Tips zijn ook altijd welkom ;)
Groetjes Kiki

2

Re: Diego

Hoi Kiki, er staan allerlei recepten in de rubriek 'ingezonden recepten', ook voor cupcakes. Wat zoek je precies?

Ik verplaats je topic trouwens even naar de rubriek 'Bakken en Vullen', want deze rubriek is bedoeld voor het showen :) Dus daar zien we binnenkort jouw cupcakejes ook!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3 Laatst bewerkt door Kiki (09-09-2007 12:25)

Ok, dank je wel :)
Ik heb al een recept gevonden maar ja het is toch allemaal anders... Ik heb hier al een recept voor cupcakes gevonden en ik denk dat ik die gewoon maar gebruik ;)
En dat versieren staat ook op die site, in ieder geval van die voorbeeld hoofden.
Ik heb vanochtend nog aan hem gevraagd of hij een cars feestje wilt of een diego... En het antwoord was Diego. Ik heb nog een maand dus ik denk dat ik eerst ff een paar cakejes ga proberen en als het lukt misschien ook nog wel een taart...
Heb hier op de site al een paar hele mooie gezien :)

Bedankt voor de info :)

4

ik ben erg benieuwd naar je creatie en idee

5

Hoi hoi,

Ik heb deze keer de taart besteld. :$
Momenteel ben ik 22 weken zwanger en kan/mag me niet teveel inspannen. Dus deze keer ff simpel een foto-taart besteld.
Je hebt op nickjr.com recepten voor diego en baby-jaguar cakejes.
Su6 ermee!
Groetjes Kiki

6

geweldig,
ik haalde er al vaakknutsel spullen af, maar dit kende ik niet. Je zoekt 1x naar diego cake en je vind een hele rij incl beschrijving. Dank je wel. !!!!

PS ;) ik maak zwangerschapswebsites. Neem eens een kijkje op http://9maandenzwanger.com