1

Onderwerp: Moeilijkste onderwerp ooit!

Kleiduiven schieten!  Ehm... oké...

Goed die is hem dus geworden. Ben er zelf absoluut niet tevreden over. Is niet erg, kan best een keer gebeuren. het grijs neeg naar paars, dat was dus niet de bedoeling. Kleurstelling is grijs/oranje/groen/bruin.

Geweer voorop en voor het eerst sprieten. Dat kon niet anders omdat ik ook kleiduiven moest hebben die 'vliegen'..  gelukkig was de ontvanger blij. Ik niet.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4LVDYMOI-1.jpg

Foto is ook al waardeloos haha. Maar goed, ook de mindere taarten laat ik maar even zien...

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

2

Re: Moeilijkste onderwerp ooit!

knap bedacht hoor :thumb:  en mooi gemaakt ook natuurlijk.
Wat een onderwerp zeg :s , kan me voorstellen dat je daar weinig inspiratie bij krijgt.

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

joh hij ziet er toch goed uit!!! En als de klant blij was is de missie geslaagd! Het is ook wel een heeeeel lastig onderwerp!

groeten, Bianca
TAART in huis

4

Meid, het klinkt ook als een onmogelijke opdracht...En je kan ook helemaal niks met die kleuren...
ik snap je. Maaaar de taart zelf is heeeel goed gedaan. Vooral je bovenste laag vind ik erg strak!
En ondanks zo'n moeilijk thema heb je er een erg originele taart van gemaakt hoor!

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

5 Laatst bewerkt door smarianne (16-11-2010 13:30)

pfff....nou..ikke niet jaloers op jou  :nooo en als klant tevreden is dan was het toch een schot in de roos  :)

6

Jij liever dan ik zeg! Wat een onderwerp! Maar je hebt er toch maar mooi iets leuks van gemaakt!  :thumb:

Groetjes van Natascha!

7

Ik vind hem goed gemaakt! Mijn broer is een fanatieke kleiduivenschieter dus vind je het goed als ik hem opsla ter inspiratie?

feestvantaart.webs.com Een taart voor ieder feest!

8

Je taart ziet er toch super uit!
Lekker strak en in het thema van de klant. (helaas een lastig thema!)

En de klant is tevreden!

Liefs, Zanoni

9

joyce18 schreef:

Ik vind hem goed gemaakt! Mijn broer is een fanatieke kleiduivenschieter dus vind je het goed als ik hem opsla ter inspiratie?

Haha...tuurlijk be my buret

10

Eh guest...

vind hem wel goed gelukt hoor! en wat een onderwerp ook, lekker lastig :s
groetjes neeltje