Re: En daar is ie dan...
Dank jullie allen voor al die lieve lieve woorden.
Ik zal kijken of ik deze 2 daagse workshop zelf kan aanbieden in 2011.
Gr. Madhuri
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » En daar is ie dan...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dank jullie allen voor al die lieve lieve woorden.
Ik zal kijken of ik deze 2 daagse workshop zelf kan aanbieden in 2011.
Gr. Madhuri
Ben er zo trots op Madhuri dat we erbij aanwezig mochten zijn, ben inmiddels heel druk het verjaardagscadeau voormijn vriendin te maken, die is morgen jarig, hoef alleen het blad nog en dan maar hopen dathet net zo mooi wordt. Blijven oefenen, oei wat is het verslavend...nog leuker dan taarten maken!! Wat zeg ik veel leuker!!

Ben er zo trots op Madhuri dat we erbij aanwezig mochten zijn, ben inmiddels heel druk het verjaardagscadeau voormijn vriendin te maken, die is morgen jarig, hoef alleen het blad nog en dan maar hopen dathet net zo mooi wordt. Blijven oefenen, oei wat is het verslavend...nog leuker dan taarten maken!! Wat zeg ik veel leuker!!
![]()
Vond het ook erg gezellig hoor
Je bent ook zo grappig
oh verslavend, ja, kan er weinig aan doen meid
gr. Madhuri
Dag alle fans.
Het was inderdaad geweldig
Alan was blij met alle complimenten, we denken er over om toch ook in het voorjaar nog 1 te doen !!!
groet Bart.
Dag alle fans.
Het was inderdaad geweldigAlan was blij met alle complimenten, we denken er over om toch ook in het voorjaar nog 1 te doen !!!
groet Bart.
JOEPIE!!!!!! Zou echt gaaf zijn!!!! Ik zal je lief aankijken tegen die tijd Bart,,,
dan mag ik er misschien weer bij zijn 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » En daar is ie dan...