Onderwerp: eindelijk weer is een taartenparade!!!
Zo eindellijk weer ff tijd om wat taarten te posten.

Deze heb ik gemaakt voor bij de workshop van Jungelfrog, gewoon simpel gevuld met jam en botercreme. Achteraf kon mijn camera meer dan ik dacht, alleen enorm balen dat de net opgeladen batterij het weer snel begaf!!! En ik vond dat we iets te weinig tijd hadden om te oefenen en te experimenteren. Thuis maar veel bakken en veel oefenen!!haha

Ajax taart voor de oudste van mijn schoonzusje, gek van ajax en voetbal!!!! Niet heel tevreden, niet strak en wilde gewoon niet zoals ik het wilde. Gevuld met mandarijtjes bavarois.

Tinkerbell 3D gemaakt bij workshop van Elly (confetticakes). Een hele klus maar super leuk om te doen!!!! Met hulp van Elly kon ik m toch nog af mee naar huis nemen!!!!!
Achteraf had het zwarte rondje achter tinkerbell wat kleiner moeten zijn. Hij is gemaakt voor de 3e verjaardag van mijn dochter. Gevuld met Mascarpone bavarois en laag tropische vruchten vlaaivulling. mmmmmmm dat is zoooooooo lekker!!!!!

En met de vraag aan mijn dochter wat voor taart ze wilde voor haar verjaardag was het antwoord.....K3!! 3 turven hoog en die hard fan van K3!haha echt helemaal lachen!!!!
Wilde m eigenlijk een strakke jurk maar de plooien vielen zo mooi dat ik m zo heb gelaten!
Gevuld met zwitserse room en kersen vlaaivulling!!!
Iedere gelegenheid is taart waard!!!