Re: lekker als je de vrije hand hebt ;) NU met nieuwe topper!

kwebbeltje schreef:

inmiddels is er een nieuwe topper op geplaatst. zie eerste bericht  ;)

Nu met nieuwe topper mag je vast ook voor de koningin een x een taart bakken!

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

77

Prachtig ! En met die nieuwe toppper helemaal wow~!

78

Ik vind em prachtig! Nieuw toppertje is perfect voor de taart. By the way...heb net een 10 minuten wezenloos zitten staren naar de oude topper....maar kan toch echt niks ziet wat op een "vrouwelijke lichaamsdeel" lijkt!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

79

Kadohke schreef:

Ik vind em prachtig! Nieuw toppertje is perfect voor de taart. By the way...heb net een 10 minuten wezenloos zitten staren naar de oude topper....maar kan toch echt niks ziet wat op een "vrouwelijke lichaamsdeel" lijkt!

dat was ook mijn probleem in het begin, met een aantal freubeldinnetjes hadden we het laatst ook over een CL*** lift gehad, dat dat bestond?...  :think: ...werkelijk, kreeg pijn in mijn kaken van het lachen en had tissues nodig voor doorgelopen ogen.... dus ik dacht ook al, hoe ziet dat er bij jullie uit dan???? whahaha, maar toen mijn man er eens naar keek zag hij het ook. het zijn de waves met de donkerdere diamanten er op ;) als je nu voortaan naar mijn taartje kijkt, zie je nu voorlopig niets anders meer dan dat helaas.... net carnaval in Rio, maar das ook een vrolijke aangelegenheid toch?.....  :lol:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

80

Hmmm....dan geef met toch maar jouw wave....:lol: :lol: :D

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

81

heeel mooi!!!
waarmee heb je die leuke versieringen gemaakt?? met een embosser ofzo?? zo ja, waar is die te krijgen??

82

Wauw wauw geweldig weer.

Wat me altijd opvalt bij jouw taarten (behalve dan dat ze origineel zijn) is dat ze altijd lijken te kloppen. Dat vind ik superknap, alles past precies en ziet er uitgemeten uit. Ik zeg het misschien een beetje ingewikkeld maar snappie wat ik bedoel  :lol: ?

Ik heb geen ervaring met ingevroren taarten maar ik hoop dat deze ook zo mooi is als hij ontdooit is. Zou het best eng vinden  :s

83

smollebulle schreef:

Wauw wauw geweldig weer.

Wat me altijd opvalt bij jouw taarten (behalve dan dat ze origineel zijn) is dat ze altijd lijken te kloppen. Dat vind ik superknap, alles past precies en ziet er uitgemeten uit. Ik zeg het misschien een beetje ingewikkeld maar snappie wat ik bedoel  :lol: ?

Ik heb geen ervaring met ingevroren taarten maar ik hoop dat deze ook zo mooi is als hij ontdooit is. Zou het best eng vinden  :s

Ik meet eigenlijk niets echt uit, doe altijd alles op het blote oog. tja en soms moet je dan wel eens smokkelen ;)
verder vries ik bijna al mijn taarten in, heb nog nooit verkeerde resultaten gehad, behalve 1x, maar dat was een verkeerde fondantbatch geweest. op de juiste manier ontdooien en er is niets aan de hand...

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

84

Nou, als je niets uitmeet vind ik het nog knapper! Ooit hoop ik zover te komen, zucht .... :|

85

kwebbeltje schreef:
fiek schreef:

wauw wauw ik vind hem echt super ik ben dan ook grote fan van jou taarten zo strak en mooi, mag ik vragen welke uitstekers je er voor gebruikt hebt de witte en roze ik zelf ben een beginner tegen de tijd dat ik dit kan dan ben ik te oud voor om het te doen.

van jem: jacobeanstyle ;)

ik zie dat je mijn vraag al beantwoord hebt ;)

86 Laatst bewerkt door petrawb (17-11-2010 14:07)

oeps dubbel, pc had storing..

87

petrawb schreef:
kwebbeltje schreef:
fiek schreef:

wauw wauw ik vind hem echt super ik ben dan ook grote fan van jou taarten zo strak en mooi, mag ik vragen welke uitstekers je er voor gebruikt hebt de witte en roze ik zelf ben een beginner tegen de tijd dat ik dit kan dan ben ik te oud voor om het te doen.

van jem: jacobeanstyle ;)

ik zie dat je mijn vraag al beantwoord hebt ;)

hij staat inmiddels op mijn verlanglijstje :D

Wow, die 2e topper is echt helemaal geweldig!
Zoiets moois kan volgens mij alleen jij maar verzinnen! Super :thumb:  :thumb:

I never met a calorie I didn't like....

wauw hij is echt ontzettend mooi
complimenten

carpe diem

90

Echt prachtig!  :thumb: De nieuwe topper maakt hem ook helemaal af  :Y  (al zie ik er - zelfs met uitleg - niet in waar de andere topper op zou lijken, maar dat zegt misschien meer over mij  :lol: ).

De uitstekers die je gebruikt hebt, heb ik zelf ook (al een hele tijd  :o ), maar ik heb ze nog nooit gebruikt. Ik zal ze toch maar eens tevoorschijn trekken   :D :Y .

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

91

Wat een geweldige taart !

92

God...ik zie het echt niet...zelfs niet met al die hints...Ik kom niet veel verder dan tepels, maar dan ben ik echt aan het zoeken...

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

93

Ik moest hem echt even opzoeken! Geweldig! De tweede topper vind ik toch de mooiste.

En ja, hahaha, ik zie het, ach als je het niet weet, valt het niet gelijk op. Maar ja, met mijn werk..... :lol: Maar het is nog niet zo erg dat hij in de 18+ moet  :lol:

Groetjes, Marjan

94

Wauw, ik hoop dat ik ooit ook nog eens zo goed wordt.......

Groetjes, Jolanda

95

Wauwwwwwie! Weergaloos weer! Wat ben je toch een tovenaar!  :Y  Oooooo, wat zal ik toch weer fijn dromen over taarten die ik hopelijk ook ooit zo mooi kan maken....

96

wat een super taart.

97

Mooi en strak bekleed. Ziet er erg goed uit

98

WAOWWWWWWW VERY VERY NICE :thumb:  :thumb:

99

leuk, leuker, leukst!!! Ik vond de eerste versie al mooi, maar ja, de tweede is toch leuker ;) !!!

Een ongeluk zit in een klein hoekje, geluk zit in al de rest!

100

Wat een gave taart weer! Ik zou willen dat je dichterbij mij in de buurt woonde.. een workshop bij jou is echt mijn wens!
Je taarten zijn zo mooi en perfekt!