Re: lekker als je de vrije hand hebt ;) NU met nieuwe topper!
Wauuuuwww wat een plaaatje! Enne, ik heb mijn inspiratie dus weer van jullie...dus dan is het cirkeltje rond he
Ik heb er zin in kwebbel!
http://karenannecakes.blogspot.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » lekker als je de vrije hand hebt ;) NU met nieuwe topper!
Wauuuuwww wat een plaaatje! Enne, ik heb mijn inspiratie dus weer van jullie...dus dan is het cirkeltje rond he
Ik heb er zin in kwebbel!
een echt koninklijke taart
Tsjongejonge, ooit hoop ik zoiets te kunnen maken, ooit, zal wel zijn als ik in bejaardenhuis zit
Prachtig prachtig
Bedankt voor je reactie
Die vrije hand van jou weet van wanten zeg!
Het is weer een plaatje
Wat een prachtige taart!!!Mooie uitstekers!
zuchttttttttttttttt wat mooi zeg!!!
Wauw echt weer zo'n taart die helemaal af is. Super!
Mooimooimooi!!
Heel mooi!
Dat wat Willemz zei viel mij ook al op
Maar ik vind hem echt super mooi!
In een woord... GEWELDIG!
Wat heb je er nu weer iets bijzonders van gemaakt! Je geeft wel aan dat je door veel geinspireerd bent, maar dit is toch weer iets heel nieuws Brenda, en alweer SCHITTEREND!
Weer een super mooie taart!
Hij is weer super Bren.
Dit vind ik wel weer een originele. Wat een plaatje.
Hallo Brenda,
Ik vindt je taart heel erg mooi eerlijk waar, maar wil je een puntje van kritiek ontvangen, ik vind je puntje niet zo mooi, ik vindt het zo grof, sorry hoor, je uitstekers (die moet ik ook hebben )zijn zo fijn en teer, maar die punt............
Ik sla hem wel op, (welke van jou niet) en ooit ga ik hem ook maken. (over pakweg 25 jaar of zo ) en dan maak ik van die mooie krullen erboven op.
(:o Groetjes Yvonne )
Mijn eerlijke feetback, van iemand die nog heeel veeeel moet leren
o, wat vind ik die mooi zeg!
ik vind het zo ontzettend knap ook dat je taarten ALTIJD zo mooi strak zijn, zonder deukje, krasje, bubbeltje
heel erg fraai!
Prachtig
Hallo Brenda,
Ik vindt je taart heel erg mooi eerlijk waar, maar wil je een puntje van kritiek ontvangen, ik vind je puntje niet zo mooi, ik vindt het zo grof, sorry hoor, je uitstekers (die moet ik ook hebben
)zijn zo fijn en teer, maar die punt............
Ik sla hem wel op, (welke van jou niet) en ooit ga ik hem ook maken. (over pakweg 25 jaar of zo ) en dan maak ik van die mooie krullen erboven op.(:o Groetjes Yvonne
)
Mijn eerlijke feetback, van iemand die nog heeel veeeel moet leren
altijd welkom hoor wie weet ga ik hem nog wel veranderen. ik wist het zo snel ff niet had ook erge buikpijn na zkh bezoekje en mijn internet lag er uit dus ik kon ook niet ff snel ergens googelen... geen goed excuus natuurlijk, maar dank je wel voor the eyeopener
wie weet morgen, als ik er energie voor heb, ga ik er nog iets anders op borduren
WAUW!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop veel te leren bij je donderdag!
dudoky schreef:Hallo Brenda,
Ik vindt je taart heel erg mooi eerlijk waar, maar wil je een puntje van kritiek ontvangen, ik vind je puntje niet zo mooi, ik vindt het zo grof, sorry hoor, je uitstekers (die moet ik ook hebben
Ik sla hem wel op, (welke van jou niet) en ooit ga ik hem ook maken. (over pakweg 25 jaar of zo ) en dan maak ik van die mooie krullen erboven op.(:o Groetjes Yvonne
)
Mijn eerlijke feetback, van iemand die nog heeel veeeel moet lerenaltijd welkom hoor
wie weet ga ik hem nog wel veranderen. ik wist het zo snel ff niet had ook erge buikpijn na zkh bezoekje en mijn internet lag er uit dus ik kon ook niet ff snel ergens googelen... geen goed excuus natuurlijk, maar dank je wel voor the eyeopener
wie weet morgen, als ik er energie voor heb, ga ik er nog iets anders op borduren
Ja en toen was het stil........... wat een rot meid ben ik, ik zal wel ongesteld moeten worden, ik met mijn botte opmerkingen. (kan niet want mijn binneboel is eruit), maar het vinijnige voordat ik ongesteld moet worden zit er nog steeds. hij is mooi hoor Bren en jouw kennende ga je hem later perfectioneren, in iets wat mijn persoontje wel zal bevallen. Zodat ik als ik later groot ben hem kan namaken hartje smilie, (deze smilie heb ik niet)
Groetjes een fan
kwebbeltje schreef:dudoky schreef:Hallo Brenda,
)
Mijn eerlijke feetback, van iemand die nog heeel veeeel moet lerenaltijd welkom hoor
wie weet ga ik hem nog wel veranderen. ik wist het zo snel ff niet had ook erge buikpijn na zkh bezoekje en mijn internet lag er uit dus ik kon ook niet ff snel ergens googelen... geen goed excuus natuurlijk, maar dank je wel voor the eyeopener
Ja en toen was het stil........... wat een rot meid ben ik, ik zal wel ongesteld moeten worden, ik met mijn botte opmerkingen. (kan niet want mijn binneboel is eruit), maar het vinijnige voordat ik ongesteld moet worden zit er nog steeds. hij is mooi hoor Bren en jouw kennende ga je hem later perfectioneren, in iets wat mijn persoontje wel zal bevallen. Zodat ik als ik later groot ben hem kan namaken
hartje smilie, (deze smilie heb ik niet)
Groetjes een fan
nee joh, geeft toch helemaal niets... je hebt gelijk hoor btw, mijn binnenboel is vanmiddag even ongeveer binstenste buiten gehaald dus weet ongeveer hoe je je voelt whahahaha. ben al blij dat ik weer een beetje normaal kan lopen nu. als het goed is kan ik morgen ook weer normaal freubelen, gaat vast goed komen. en altijd zijn opbouwende kritieken fijn om te horen... dus nogmaals dank hiervoor
Wauw, ik vind hem fantastisch!!!
Bij de taarten die door jou gemaakt zijn zit ik toch altijd weer te kwijlen achter de computer .
Als ik toch ooit zo'n topcreactie zou mogen afleveren...... ben ik zeker 100 jaar verder.
Super de super en wat een mooie kleuren!
Super de puper Kwebbeltje!! Ik vind hem weer echt mooi! En roze... leuk om te doen he? Ik las trouwens dat je hem nog in de vriezer doet, doe je dit dan gestapeld of los??
Groetjes Femke
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » lekker als je de vrije hand hebt ;) NU met nieuwe topper!