1

Onderwerp: ook maar eens cakejes versierd

Voor het nazomerfeest van Elan (BSO/KDV), werd er gevraagd iets mee te nemen.
omdat ik deze week al een aantal taarten moest bakken, heb ik nu maar 10 cupcakejes mee. (stond al zo'n lijst van wie er wat zou meenemen, is volgens mij veel te veel bij elkaar, maar toch....)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JNU84VWB.jpg

2

Re: ook maar eens cakejes versierd

o ja nog even een vraag, hoe spuiten jullie altijd die mooie toeven van botercreme ? met welk spuitmondje ?

3

Re: ook maar eens cakejes versierd

Hoi marleen. Deze cupcakes zien er heel vrolijk uit. Mooi afgewerkt.
Groetjes Natascha.

4

Re: ook maar eens cakejes versierd

wat een lieffies !

5

Re: ook maar eens cakejes versierd

Ik heb het even nagekeken en dat is met spuitmondje 1m. Deze gebruik ik zelf ook. In een boek las ik dat je met mondje 124 ook mooie dingen kunt doen op een cupcake.
Groetjes, Annelieke

6

Re: ook maar eens cakejes versierd

Wat een leuke cupcakes... je lieveheersbeestjes zijn sweet.. Ik gebruik ook spuitmondje M1 maar in de spuitset van le chef (blokker) zit ook wel een geschikt mondje hoor!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

7

Re: ook maar eens cakejes versierd

Ze zijn heel erg leuk geworden, vooral de lieveheersbeestjes zijn super :Y. Ik zat me ook al af te vragen hoe die mooie toefen gespoten werden, dus bedankt :).

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

8

Re: ook maar eens cakejes versierd

Wat zijn ze leuk :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

9

Re: ook maar eens cakejes versierd

Nou het was een succes ! Het eerste wat op was op het feest. En een aantal vragende mensen of ik ook wel eens een opdracht aannam, tuurlijk als ik er tijd voor heb.
Alleen mijn zoontje was teleurgesteld, want op het moment dat hij iets te eten wilde hebben waren "zijn" cakejes op ! Dus maar beloofd dat als hij jarig is dat hij dan ook van die leuke cakejes mag uitdelen. heel vervelend vooruitzicht :D