Onderwerp: Kraamfeest 4 hoog over the top
Voor mijn nichtje die op 19 jarige leeftijd paar weken geleden bevallen is van een gezond dochtertje Lina. Zolang ze met haar opleiding bezig is mogen ze bij mijn Sis en zwager in blijven wonen. Doordat mijn Sis ook alle visite niet thuis kon ontvangen werd er een kraamfeest georganiseerd en natuurlijk moest er ook taart bij en liefst over the top.
Heb wel wat over the top taarten bekeken maar niets bewust nagemaakt. Ben vorige week achter aan tafel gaan zitten en begonnen met tekenen. Wilde er ook wat bruin in verwerken omdat ik um anders te geboortetaart8ig vond worden met alle roze tinten. Toevallig is haar kinderwagen ook bruin en had er nog graag icingkrullen op willen maken............
Er zitten nogal wat uurtjes in en zaterdag ben ik zelfs tot half 3 doorgegaan. Frostysheet op maat knippen vond ik zo makkelijk nog niet daardoor lijkt ie scheef maar hij is niet recht geknipt.
Jammer dat ie weer zo slecht op de foto's staat. Kleuren komen totaal niet tot hun recht.
Gevuld met 'slappe' mona kwark en aardbei jam. 'k had alle kapsels ook roze gekleurd en mocht gister veel complimenten in ontvangst nemen
Sis heeft vrijdagavond de toef op de cc's gespoten en is aan het dusten geweest. Het werd nogal een latertje want natuurlijk hadden we toen we klaar waren een rood wijntje verdiend
Ohw ja...vergeet ik nog helemaal Adrienne te bedanken voor het plaatsen van de link van de stoffen bloem. Vind het een pr8ige bloem, weer eens wat anders dan een strik! Het schijnt dat ie eerder op het forum geplaatst is maar toen is ie mij niet opgevallen en op Adrienne haar taartje laatst wél!
https://www.facebook.com/mariannesgebaksels