Onderwerp: Witte Wavy bruidstaart met rozen
Poeh poeh, wat een drama leek deze taart te worden. Ik had zin om te spelen en na mijn laatste wavy, kwam het idee om er een stapel van te maken. Nou heb ik over een tijdje mijn eerste echte bruidstaart, en ik wilde toch graag even oefenen.
Dus het was oefencake, oefenvulling, en er ging vanalles mis natuurlijk.
De onderste 2 lagen zijn in 1 keer bekleed, wat voor geen meter ging. (de vorige keer wel) De middelste had ik te dun uitgerold, dus scheuren hier en daar...ow lang leve rozen. Die heb ik ook voor het eerst gemaakt. Was erg leuk, al doe je wel heel lang over 1 roos. (Ik hou van youtube! )
Verder is hij alles behalve strak...zucht wat moeilijk zeg die rare vormen strak te krijgen. Hij is gedust en het zit door mijn hele huis! Eerst stond hij heel erg scheef, want door de waves werd het een beetje een hobbelige ondergrond. Maar een beetje duwen en trekken...toen kwam het wel redelijk goed.
Daarna nog een mooie foto maken. Samen met mijn vriend met het licht gespeeld. (Hoe krijg ik hem er het mooist op) En daarna heb ik hem vakkundig uit elkaar gehaald. En opgedeeld aan de straat en mijn ouders.
Pffff wat een dag! Gelukkig had ik de cakes al gebakken....
En nou ga ik hem gauw proeven!
Veel foto's....
http://karenannecakes.blogspot.nl/