1

Onderwerp: Botercreme kleuren

Hallo,

Volgende week ga ik voor het eerst mini cupcakes maken. Maar ik had een aantal vragen. Voor het kleuren van botercreme kan je dan de 'Wilton Icing colors' gebruiken van de webshop? En voor de botercreme zelf, is de 'FunCakes Mix voor Botercrème' van de webshop geschikt voor op cupcakes?
En nog een vraag, ik zag ooit een keer een bericht op dit forum van cupcakes waar door de botercreme glitters zaten verwerkt, moet je dit eroverheen strooien of al door de botercreme heen mengen, en wat voor glitters van de webshop kan ik hier het best voor gebruiken?

Sorry voor de vele vragen! maar hoop dat jullie me kunnen helpen:)

2

Re: Botercreme kleuren

- Je kan inderdaad de FunCakes mix gebruiken of de merengue botercrème zelf maken. Een goed receptje vind je tussen de recepten op dit forum!

- Je kan de botercrème perfect kleuren met de Wilton kleurstoffen. Je neemt gewoon wat kleurstof uit het potje met een coctailprikker en dit meng je onder de botercrème.

- In de webshop vind je heel veel leuke kleuren glitters die je inderdaad gewoon over de botercrème kunt strooien. Mengen geeft, geloof'k, niet zo'n goed resultaat. Hier een linkje naar de glitters: http://www.deleukstetaartenshop.nl/inde … ath=34_217

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be