1 Laatst bewerkt door Christa163 (11-11-2010 23:31)

Onderwerp: exotisch fruit met....

ik heb een blikje met tropisch van hak gekocht voor in de taart....wat doe ik daarbij???

Ik dacht misschien....vanille botercreme (ik heb mix)
of chocolade???

Wie weet een lekkere combi???
De taart ga ik morgen vullen....

Groetjes Christa!

2

Re: exotisch fruit met....

choco of vanille kan denk ik allebei heel goed! Maar caramel ook wel denk ik, of speculaas of kaneel smaakje....of kokos....of BBR??
Fruit kan vaak met veel dingen wel, succes iig!!  ;)

3

Ik heb toevallig net ook een blikje tropisch vlaaifruit van Hak gebruikt voor mijn taart. Ik heb er wat uitgeschept, gepureerd en bij de boter gedaan. Dat eerst even gemixt. Daarna botercrememix, poedersuiker en water bij gedaan.
De creme was echt lekker!  :Y
Ik heb de taart 3x gevuld. 1e laag met deze Botercrememix en de 2e laag gepureerd vlaaifruit en de 3e laag de botercreme weer.
Afgesmeerd met Lemoncurdbotercreme.
De taart wordt morgen gegeten en ben benieuwd naar de reacties.

4

Toevallig heb ik ook zo'n blikje gekocht vorige week.  :)
Zijn het erg grote stukken dat je het pureert? Ik moet zeggen dat ik het dan wel een goed idee vind, want dat smeert een stuk makkelijker denk ik.

~ Never waste a good crisis... ~

5

Jultie schreef:

Toevallig heb ik ook zo'n blikje gekocht vorige week.  :)
Zijn het erg grote stukken dat je het pureert? Ik moet zeggen dat ik het dan wel een goed idee vind, want dat smeert een stuk makkelijker denk ik.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje schrok van de grote stukken die erin zaten....leek mij niet zo lekker in de taart :nooo ....had misschien ook de stukken kleiner kunnen snijden...
En ik kon het zo makkelijk op de taart smeren, een soort jam... :)

6

dank jullie wel, gelukkig is de taart vertraagd....hij moet een dag later, dus heb em nog niet gevuld....ik wacht nog even.
Morgen ga ik em vullen en bekleden.

Helemaal zin in! bedankt!!!

Groetjes Christa!