1

Onderwerp: Hoe maken jullie die puzzelplaatjes?

Hallo allemaal,

Ik wil voor de traktatie van mijn dochters verjaardag leuke cupcakes voor haar maken. Met een afbeelding van Hello Kitty of een paardje
Nu vraag ik me af hoe jullie die puzzelplaatjes maken?
"boetseren"jullie letterlijk het voorbeeld na? Dat gaat me dus nooit lukken want ik ben helaas niet zo'n knutselwonder :-)
Of hebben jullie een soort stans of vormpje waardoor je sneller klaar bent?

En als ik een cupcake maak.Leg ik er dan eerst een losse laag marsepein op en dan daarop het plaatje van bijv hello kitty? Hoe zorg ik dat dat dan vast blijft zitten? Of doe je er iets anders onder?
Ik wil het liefst wel marsepein gebruiken. Fondant houd mijn dochter niet zo van.
Maak je cupcakes van gewoon cakemeel of gebruik je hier ook biscuitmix voor?
Ik ben wat dit betreft een totaal groentje vrees ik, maar ik wil het zooo graag leren :-)
Ik heb al wat lopen zoeken op het forum hoor en kom mooie voorbeelden genoeg tegen :-) Maar mijn vraag is vooral hoe jullie dat doen? Kan iemand me een goede uitleg geven zodat ik aan de slag kan?
Ik zou jullie heel dankbaar zijn voor eventuele hulp in elk geval :)
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groetjes van Linda.

2

Re: Hoe maken jullie die puzzelplaatjes?

even op de site v feliciteertjes.nl kijken daar staat een how to

Groetjes Marianne

3

En voor de cupcakes gebruik ik meestal het recept van Nigella (ff kijken bij de recepten hier ;-) ) Bij mij lukken ze altijd en ik krijg alleen maar goede reacties.

4

MarianneB schreef:

even op de site v feliciteertjes.nl kijken daar staat een how to

maar dan met twee aa's :lol:

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

5

haha dankje
ik typ onder invloed van hormonen dan krijg je dat he

Groetjes Marianne

[move]---> decoreren

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs