1

Onderwerp: Sint Maarten Cupcakes

Vandaag is het 11 november dus hier in het hoge noorden en sommige andere delen van het land Sint Maarten!

Voor diegene die niet weten wat het is;
Met Sint Maarten gaan kinderen bij de deuren langs met een lampion en zingen een liedje en krijgen vervolgens wat lekkers van de bewoners! Ik heb dus Cupcakes gemaakt.

Ze zijn gevuld met Banketbakkersroom! :P
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3HQTLWCX-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QLVT4ZG7-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PGWQALKN-D.jpg

Ik heb ze leuk in cellofaan in gepakt met een strikje eromheen. Hopelijk vallen ze vanavond in de smaak.
Ow en misschien leuk om te weten; Dit zijn mijn eerste CC's!
Dus ben best een beetje trots! Nu nog hopen dat het niet te hard stormt vanavond!

Groetjes,
Marleen

Zonder dalen kun je niet genieten van de pieken!

2

Re: Sint Maarten Cupcakes

Die zijn leuk! Zo vrolijk!

Groetjes van Natascha!

3

super hee , dat worden veel kindjes aan de deur! wat een werk heb je er van gemaakt .
ik zou ze zelf niet gevuld hebben met gele room omat dit toch een vulling is die in de koelkast hoort.

die stempels zijin ook leuk zeg!

4

frummeltje schreef:

super hee , dat worden veel kindjes aan de deur! wat een werk heb je er van gemaakt .
ik zou ze zelf niet gevuld hebben met gele room omat dit toch een vulling is die in de koelkast hoort.

die stempels zijin ook leuk zeg!

Denk dat de temperatuur buiten vandaag wel goed fungeert als koelkast  :Y

En omdat ik net begonnen ben was het wel even makkelijk.

Leuk dat je de stempels zijn opgevallen! Ik was daar juist minder enthousiast over....

5 Laatst bewerkt door Tom Poes (11-11-2010 12:37)

Cupcakes horen in de cupcakeparade!
Maar ze zijn wel leuk, de lopertjes die de storm trotseren boffen als ze bij jou voor de deur staan :Y!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

6

Pfoe, wat een werk heb je er van gemaakt. Hier gewoon een zak met mini mars/twix enz in huis gehaald. Ik heb ook geen idee of er wat komt en hoeveel, dus geen zin om me uit te sloven met cakejes en dan komt er niemand..

Maar ze zijn erg vrolijk!

Je staat hier trouwens wel verkeerd, ik zal het melden, dan wordt je verplaatst naar klein en fijn!

7

tine83 schreef:

Pfoe, wat een werk heb je er van gemaakt. Hier gewoon een zak met mini mars/twix enz in huis gehaald. Ik heb ook geen idee of er wat komt en hoeveel, dus geen zin om me uit te sloven met cakejes en dan komt er niemand..

Maar ze zijn erg vrolijk!

Je staat hier trouwens wel verkeerd, ik zal het melden, dan wordt je verplaatst naar klein en fijn!

Daar was ik al bang voor. Kwam er niet helemaal uit of het hier nou wel kon of niet. Stond niet heel duidelijk in de Sticky......
Maar bedankt!

8

Hey,

Dus bij jou komen er wel veel mensen? Wij wonen twee hoog en in de vijf jaar dat ik hier woon is er nog nooit iemand geweest :nooo

Maar goed aan de cup cakes zal het niet liggen, ik heb er 7 gemaakt voor de kinderen in de bus, moet je maar even kijken...

Zo te zien gaat het je aardig goed af, en even over de banketbakkersroom, ik bewaar hem altijd buiten de koelkast(als ik hem verwerkt heb in de taart). Totaal geen problemen met bederf.

Groetjes
:thumb: