1

Onderwerp: dulche the lech vulling met ????

Ik wil graag een taart gaan maken met als vulling dulce the lech maar heb geen idee wat ik er als 2e vulling bij moet doen.

Hebben jullie (lekkere) ideetjes?

2

Re: dulche the lech vulling met ????

Ik wil hem binnenkort voor het eerst gaan gebruiken. Ik ben van plan om hem dan te combineren met bonbonblocmousse.

Groetjes Gerien

3

Hoi Grietje,

Ja, bonbonblocmousse, klinkt lekker maar ik ben een beginneling en heb werkelijk geen idee hoe dat te maken?

Misschien zijn er eenvoudiger vullingen??

4

Ja met chocolade lijkt me wel lekker. Maar ben ook benieuwd naar  ervaringen en ideeen :)

5

Alien schreef:

Hoi Grietje,

Ja, bonbonblocmousse, klinkt lekker maar ik ben een beginneling en heb werkelijk geen idee hoe dat te maken?

Misschien zijn er eenvoudiger vullingen??

De bonbonblocvulling staat links bij de recepten.
http://www.deleukstetaarten.nl/recept/1 … ocvulling/
Ik ben zelf ook nog niet zo lang bezig hoor, maar dit recept ziet er echt niet moeilijk uit, dus ik ga het gewoon doen.

Groetjes Gerien

6

heb het laatst gemaakt met bbbmousse van de praliné; echt, je wilt de hele taart in 1x opeten, zo lekker.
Bbbmousse is echt heel makkelijk. Belangrijk is dat je gaat roeren, zodat de chocola sneller smelt en de slagroom niet plaatselijk erg warm wordt. Als de laatste stukjes half gesmolten zijn, vuur uit, nog even roeren en dan direct in een andere kom. Koelkast in, de volgende dag kloppen en  :9  :9  :9

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

hmm caramel is lekker met chocola ^^ en vast ook met iets als banaan? of speculaas botercreme of speculoos pasta?
of? of? mmmmmm

Met banaan was erg lekker en chocola mmm :P veelste slecht voor de lijn allemaal weer  :9

9

Ga het denk ik toch met bbbmouse maken :9 Klinkt ontzettend goed!

Ik ben de 16e jarig en wil de taart al vooraf maken (van het weekend) kan ik de taart dan evenwel invriezen (omdat er slagroom inzit)