1

Onderwerp: Weer een nieuwe bakker!

Hallo allemaal,

Mijn naam is René, 26 jaar en woon in Groningen. Inmiddels ben ik ook besmet met het bakvirus! 2 taarten zijn inmiddels gemaakt (geen foto's) met marshmellow fondant en een bastognebotercreme.
Erg lekker! Momenteel ben ik bezig om wat spulletjes bij elkaar te krijgen.  Alles wat met ambachtelijke voeding te maken heeft vindt ik interessant.

Ook maak ik graag zelf pizza, focaccia, croissantjes en ander brood.
Bier brouwen doe ik ook nog en hiermee doe ik ook mee aan de Nederlandse kampioenschappen. Kortom alles wat met voeding te maken heeft en enigszins zelf te maken is stort ik mij op!

Volgend jaar maart ga ik naar Vancouver om daar een professionele opleiding 'Baking and Pastry' te gaan volgen! Dit is een intensief programma van een half jaar waarin ik alles ga leren op het gebied van brood en patisserie. Ik kan haast niet wachten om te beginnen!

2

Re: Weer een nieuwe bakker!

welkom!

3

Hier weer even een berichtje van mij! Inmiddels ben ik klaar met de opleiding waar ik veel heb geleerd! Het is echt geweldig om iedere dag met dit vak bezig te zijn.

Ik ben nog niet veel op het forum geweest maar hier gaat zeker verandering in komen.

Tijdens de opleiding heb ik een blog bijgehouden over mijn belevenissen op school. Het is wel in het engels maar dat moet voor ons Nederlanders vast geen probleem zijn.

Het adres is: www.renekoop.tumblr.com

nogmaals welkom!

wat een super gave opleiding heb je gedaan zeg!!
daar is wel wat lef voor nodig om daarmee te beginnen.

Ik zing mijn eigen wijsje!

5

Dank je! Als je wat wil dan moet je er wat voor over hebben he? ;-)

Nog 2 maandjes en dan weer terug in NL! Zal ook wel weer even wennen zijn!

6

welkom, zit je in Vancouver zelf of in de buurt?

7

Ik zit in Vancouver zelf, downtown. Mijn school zit aan het begin van Granville Island. Ben je bekend in Vancouver?

8

Welkom en heel veel plezier hier  :)

Groetjes!