Onderwerp: 'We willen geen prinses, mama!'
Eigenlijk te veel, twee stapels in anderhalve dag, een beetje gekkenwerk en dat doen we dus niet meer....
Moeilijk, hoor, vierkant bekleden. Helemaal zulke kleintjes (10 x 10 / 15 x 15 / 20 x 20). Het boetseren hebben we maar aan Wilton overgelaten, daar ben ik geen ster in en zo had Benjamin nog wat om mee te spelen. De boom ziet er op de foto een beetje raar uit, maar dat was 'ie toch echt niet en ik had hem zelf gemaakt, zei zij trots .
Met de jarige Benjamin
Ik mocht hem zelf aansnijden...
Maanden lang had de moeder van Casandra en Samantha het er over: als de tweeling jarig zou zijn dan wilde ze een echte prinsessentaart. Afgelopen week alles met haar besproken en ik was nog niet thuis of ze hing al bijna huilend aan de lijn... De kinderen wilden geen prinses! Daarmee zouden ze worden uitgelachen door hun klasgenootjes. Een modetaart vonden ze wel wat, maar niet zo gaaf als een Anubis-taart.... Tsja, en dan moet je hun moeder kennen. Zij houdt eigenlijk alleen maar van bling, bling en dus niet van die saaie kleuren van Anubis! Even gezocht op het forum en toen kwam ik de Anubis-taart tegen van Chantelle, een plaatje! Ik mocht hem van Chantelle namaken, maar uiteindelijk moest 'ie wéér anders worden, hij mocht er wel op lijken. Tsja, wat zal ik zeggen? Chantelle, die van jou is zoveel prachtiger, echt, maar ja, moeders wilde het zo. Ze was er in ieder geval dolblij mee en volgens mij Casandra en Samantha ook.... en daar gaat het om!
Bedankt voor het kijken!