1

Onderwerp: Sugargun of pearl mold???

Ik had al eerder jullie advies gevraagd over de pearl mold.
Maar ben nu toch zwaar aan het twijfelen of ik de pearl mold of de sugargun als eerste ga bestellen.
Ik wil ze allebei even graag hebben maar ik had al het e.e.a. op mijn verlanglijstje staan vandaar dat ik ze nog even niet alle twee tegelijk wil aanschaffen. Hobby moet wel leuk blijven he!

Dus zouden jullie mij weer jullie advies willen geven maar dan op het gebied welk stuk gereedschap gebruik je het meest?

Alvast vriendelijk bedankt voor jullie medewerking.
Ik kan volgens mij ook maar beter niet in de hebshops kijken want 100 euro is telkens niks. Maar voor mijn portemonnee weer wel.
Maar dat zal wel een bekend verschijnsel zijn voor iedereen.

Kom je een keer een kijkje nemen op mijn website:
www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68

2

Re: Sugargun of pearl mold???

Dat hangt er maar net vanaf wat voor taarten en hoe je het meeste/liefste maakt. Werkt je elk onderrandje het liefst af met pareltjes, dan een pearlmold, maar een sugargun is wel een stuk veelzijdiger :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

ik gebruik de parelmold het meeste...

Ik zing mijn eigen wijsje!

4

Ik wil ook graag de pearlmold maar stel het ook steeds uit (kan nog wel zonder), maar zonder de sugargun zou ik denk ik niet meer kunnen... :nooo

5

Ik gebruik de sugargun het meest. Die kan je voor alles en nog wat gebruiken en randjes afwerken met de sugargun past altijd, terwijl ik parels daarentegen niet altijd bij iedere taart vind staan.

Maar het blijft persoonlijk wat jezelf het mooiste vind en het liefst mee werkt, hoor. (Daar heb je lekker veel aan, hè  :rolleyes: !)

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

6

Zulke vragen zijn toch altijd heel persoonlijk, de een gebruikt de sugargun meer en de ander de parelmold..

Met een sugergun kan je wel meer, sliertjes, streepjes, dikke rolletjes. Maar op zich is dat ook wel met de hand te doen.

De parels van de mold zijn wel echt heel mooi, ook wel met de hand te doen maar dan krijg je het nooit zo mooi strak.

succes met kiezen  :thumb:

Live, Love, Eat! - www.uitpaulineskeuken.nl

7

De sugargun hmm ja, die heb ik ook ergens.. maar bedenk me nu dat ik hem al een tijdje niet meer heb gezien haha. Zegt genoeg. Ik zou voor de pearl mold gaan!

8

Zo het is een stuk lastiger dan ik had gedacht deze keuze.
Ik had gehoopt dat jullie adviezen de doorslag had kunnen geven maar het blijkt dus inderdaad toch een hele persoonlijke keuze!
Ik ga er nog eens even over nadenken welke ik het eerste ga kopen maar weet wel dat ik ze iniedergeval allebei wil hebben in de toekomst.
Ik ben in april jarig dus tegen die tijd heb ik ze allebei zeker in huis.
Tenzij Gaston ineens op mijn stoep staat dan koop ik de hele hebshop leeg :lol:

Kom je een keer een kijkje nemen op mijn website:
www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68

9

Sugargun, die is veeeeeeel veelzijdiger en kan voor meer dingen gebruikt worden :D

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

10

Ik heb ook eerst de sugargun aangeschaft, hopelijk wordt de pearlmold een kerst cadeau :)

11

Hé steffie,

Toen ik begon met taartdecoreren en wat rond snuffelde op het forum, wilde ik ook natuurlijk voor die mooie dingetjes gaan alleen was mijn bereik daarin vrij klein, omdat toch veel dingen met lijntjes en krulletjes en streepjes werd gedaan. Dus besloot ik een sugargun te kopen en die is zo veel zijdig ik zou hem niet meer weg kunnen denken in mijn hobby kist. Pearl mold heb ik niet, dus weet niet wat de voordelen daarvan zijn, maar zoals al eerder gezegd parels staan niet overal bij en fijne lijntjes gebruik je toch heel veel.....

DUS IK GING VOOR DE SUGARGUN, SUPER HANDIG!!!

groetjes pluto