1

Onderwerp: Groetjes vanuit Zaandam!

Hoi!
Ik ben Cinderella en ik ben ook helemaal gegrepen door het virus.

Als klein meisje wilde ik al banketbakker worden (zoals andere meisjes altijd juf wilde worden en jongens politie of brandweerman)
Ik kon uren voor etalages staan en jaloers zijn op de prachtige taarten die daar stonden. Ik bedacht mij ooit maak ik dat ook en dan nog veel mooier!

Na de basisschool wilde ik heel graag naar een banketbakkersopleiding maar dat vonden mijn ouders en meester niet zo een goed idee omdat dat in Amsterdam was en ik was nog maar 12 jaar.
Ik moest eerst maar naar de middelbare school en daarna mocht ik een gerichte opleiding volgen.

Het idee is altijd in mijn hoofd blijven zitten maar ik ben uiteindelijk een andere kant op gegaan.
Maar nu eindelijk is het zover. Vorige maand begonnen en helemaal verslaafd.
Ik heb al een uitzet waar je u tegen zegt en ik wil nog heel veel meer! Ik heb zo ontzettend veel ideeen.

Ik ga binnenkort verhuizen en dan wil ik er echt in ‘los’ gaan.
Dat wordt dus heel veel sparen...

Ik heb mij in ieder geval opgegeven voor PME cursus 2 suikerbloemen maken. En ik wil ook zeker de andere 2 doen maar eerst wat meer ervaring opdoen met het bekleden van taart.

Ergens vind ik het jammer dat ik er niet eerder aan ben begonnen, aan de andere kant denk ik dat het mijn tijd nog niet was.
Ik ben inmiddels 28 jaar en nog heel veel taartenbaktoekomst voor me!

Het lijkt me leuk om ideeen uit te wisselen met jullie en er veel over te lezen en te leren.

Groetjes!

Re: Groetjes vanuit Zaandam!

Welkom op het forum :)