Re: Bollywood.............kan zo naar DCE !
pfff en ik was nog aan het denken om mee te doen met de wedstrijd van DCE.. maar als ik dit zie zakt de moed me in de schoenen supermooi!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bollywood.............kan zo naar DCE !
pfff en ik was nog aan het denken om mee te doen met de wedstrijd van DCE.. maar als ik dit zie zakt de moed me in de schoenen supermooi!
pfff en ik was nog aan het denken om mee te doen met de wedstrijd van DCE.. maar als ik dit zie zakt de moed me in de schoenen
supermooi!
Geloof niet, dat ik durf hoor, dus ga gerust je gang!
Bedankt voor het 100e berichtje!
Zo leuk, zoveel berichtjes!!
na een paar dagen flink gekl**t met mijn iternet kan ik hopenlijk nu eindelijk eens wel een reactie hier plaatsen
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuwie, hij is zo ontzettend gaaf!!!! echt ontzettend! een van de meest waanzinnig kunstige taarten die ik ooit heb gezien.
WAUW WAUW WAUW en nog eens.... WAUW! Wat een hoogte!
zo had ik je taart nog niet bekeken
Nee Jo, ik vind hem helemaal geweldig, zoooo mooi en mooie kleuren en vormen, ik doe het je absoluut niet na !!!!! Al sla ik hem wel op ter inspiratie, misschien pik ik nog eens wat details van je
WOW!! wat een pracht van een taart!! Meesterlijk gemaakt zeg!
Uuhhmmm, er willen geen woorden meer komen.... Wat is hij ongelofelijk mooi!!! Super gedaan zeg
EUHHHH ja .... wat kan je hiervan zeggen .... dat het een echte BEAUTY is!!!!
Wauw belachelijk mooi !
Wat een prachtig kunstwerk! Top gedaan, hier mag je reuzetrots op zijn!!
Groetjes Ellen
o dit is werkelijk de mooiste die ik ooit gezien heb. ik blijf ernaar kijken.
fijn dat je het proces ook beschrijft, dat vind ik erg leerzaam.
Noompie schreef:pfff en ik was nog aan het denken om mee te doen met de wedstrijd van DCE.. maar als ik dit zie zakt de moed me in de schoenen
supermooi!
Bedankt voor het 100eberichtje!
haha en na al deze reacties durf je nog steeds niet
Noompie schreef:pfff en ik was nog aan het denken om mee te doen met de wedstrijd van DCE.. maar als ik dit zie zakt de moed me in de schoenen
supermooi!
Bedankt voor het 100eberichtje!
haha en na al deze reacties durf je nog steeds niet
Wauwie.....en de kleuren zijn prachtig!
OOOO wauw!!!Werkelijk schitterend. Kunstwerkje!!
Cool zeg, je taart staat in de mail van cakecentral als "interesting cakes added this week" net als een foto geplaatst door kwebbel!!!
Moet je ego wel strelen als je foto hierbij staat!!!
Goed gedaan hoor, kun je zo een wedstrijd mee winnen
Ik zag hem ook net op de voorkant van CakeCentral staan. Whoehoee! You go global girl! Echt geweldig!
Ongelooflijk!!!
Wat moet je hier nou van zeggen
In één woord GEWELDIG!!!!!!
Cool zeg, je taart staat in de mail van cakecentral als "interesting cakes added this week" net als een foto geplaatst door kwebbel!!!
Moet je ego wel strelen als je foto hierbij staat!!!
Goed gedaan hoor, kun je zo een wedstrijd mee winnen
Ik had de mail niet eens geopend (tijdgebrek ) en zie allemaal meldingen op hyves en nu hier. Inderdaad stiekem toch wel leuk !!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bollywood.............kan zo naar DCE !