51

Re: Bollywood.............kan zo naar DCE !

sil schreef:

ik vind hem wel helemaal geweldig zeg! :Y  en tja...meiden van 18...die hebben vast nog wat last van hun hormonen :lol:

whahaha ja dat d8 ik ook! maar super taart hoor!

52

Zoooo, die dildo is echt onwijs!!!!! Allememachies. She did it again.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

53

Nee hoor, ik heb net mijn hele dildo-collectie bekeken en nee, je taart lijkt toch écht niet op een dildo... :lol:

Echt geweldig! Heel inspirerend om te zien dat je hier alleen al aan dúrft te beginnen! Supermooi gedaan. heeeeeel knap!

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

54

Oh en nog een vraagje: hoe krijg je die taart zo mooi op de foto? Is het bij jullie in Rotterdam geen herfst? Hier komt er maar weinig licht naar binnen de laatste weken...

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

55

PRACHTIG!!!  :thumb:

groetjes Mireille

56

Oooooh wauuuuw Jolanda wat is ie gaaf!!
En die kleuren,echt super.
Moet meteen aan een kerstbal van me denken precies die kleuren  :lol:

57

Waan-zin-nig!!!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

58

Wauw hij is zooooooooo prachtig zeg  :Y  :Y  :Y , dat die blijft staan is al  :thumb:  :Y  :Y  :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

59

Prachtig zeg echt super als ik dit zie zou ik niet eens meer mee durven doen aan de wedstrijd ha ha  :+  :lol:

60

Geweldig mooi!!!!!   :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

61

wow. zucht...

62

Echt waanzinnig!!!!

~ Never waste a good crisis... ~

63

Super mooi gemaakt!!!

Liefs Samantha

64

prachtige taart. Ik heb een tip voor je: je kan bij een hobby winkel speciaal board kopen die architecten gebruiken om miniatuurtjes te maken, dat is glad aan beiden kanten en zacht van binnen. Je hebt het in verschillende dikte's. Je snijdt dit board dan op de maat van je taart en bekleed het dan met mooi papier en folie. Als je dan je taart erop doet en dan voor je 2e taart ook dit board maar dan dunner  steek er dan een dunne stok(Gamma ofzo) door waar je aan een kant een punt hebt gemaakt net als en potlood. Zo doe je de volgende tarten ook, ze staan dan zo vast als een huis en je kan het makkelijk vervoeren. Ik heb dit geleerd bij een bekend taart atelier in Amsterdam. Mocht je nog vragen dan kan je mij altijd schrijven, het liefst op mijn mail.
Groetjes en succes!!!

65 Laatst bewerkt door Jol321 (07-11-2010 20:01)

Dank jullie wel voor de onwijs lieve complimenten! Loop de hele dag te stralen van alle berichtjes hier en op hyves  :Y

En de tips van pin vast maken op mdf-plaat, gevulde hidden pillars en de laatste met speciaal "architekten"-board zijn echt super: heerlijk deze meedenk hulp!

En de foto......moet zeggen, dat de zon er gisteren wel was (zelfs zo erg, dat ik het zonnescherm nog uit moest rollen voordat ik de foto kon nemen, maar dat gaf weer een gele gloed, dus gewacht tot er een wolk voor de zon kwam  :lol: . Ik stel mijn fototoestel wel handmatig 2 tikjes lichter in dan dat ie automatisch doet (spiegelreflex).

Oh ja, nog even over de cake. Voor mij ook de eerste keer, dat ik taart van cake heb gemaakt. Heel funest, want nu zijn de restjes te lekker om weg te gooien (en zelfs het beslag is lekker)  :9 , maar om te eten heb ik zelf toch voorkeur voor een lekker gevulde biscuittaart. Dit smaakt zeker niet verkeerd, maar is meer een plak cake. Voor dit doel en ook veel jeugd was het prima.
Maar om dit soort vormen te creeëren, is van biscuit toch wel extra moeilijk lijkt me, zeker die kleine taartjes.

Groet, Jolanda

66

Wat maak jij toch altijd prachtige creaties! Ik word een fan :Y . Deze is ook geweldig!

67

mijn man kijkt een autoprogramma terwijl ik dit bekijk;
op de achtergrond hoor ik "that is abolutely amazing" (zoals alleen een Brit dat kan) en ik denk inderdaad, beter kan ik het niet zeggen, tsjonge, waar is dat icoontje met petje af?

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

68

Ow, Jolanda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik val bijna van mijn stoel, wat een GE-WEL-DIGE taart!

Ik heb er wel 5 minuten naar staan staren... Inderdaad, Lindy Smith meets Margareth Braun, Jol's style :) Supergaaf het gebruik van die die Charlotte- en Briochevormen hierin (of nee, begrijp ik nou goed dat die bollen op de taart met '18' losse stukken cake zijn???) Dit is een superstaaltje taartarchitectuur met een enorme wauw-factor!

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

69

Deze taart is echt geweldig!! Helemaal mijn stijl!!!  :Y
:thumb:  :thumb:

"Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu windstil"
www.thecakeofdestiny.nl / www.tcod74.hyves.nl

70

Wauauauauauauauauauauauw!

Helemaal te gek!

Groetjes Sas

71

Supercalifragilisticexpialidocious (ofzoiets  :/ )!!!!  :lol:
Helemaal super!

www.wenskoekjes.nl voor koekjes naar wens en workshops!
Groetjes, Wendy

72

Wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

73

Met zo'n gigantische WAUW-factor kan deze zéker door voor DCE!!!! Wat een enorm kunstwerk! En wat een uitdaging. Maar om nou te zeggen, dat-ie op een dildo lijkt :think: .
Maar een felicitatie vind ik wel op z'n plaats; wat een topprestatie!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

74

Staande ovatie! zoooo gaaf  :thumb:

75

Jeej Jol, Ik zeg het hier nog maar een keertje.... Wat een beauty!! Ook hier blijf ik ernaar kijken!  :thumb:

Groetjes Ilse