26

Re: Bollywood.............kan zo naar DCE !

Hij is echt PRACHTIG!!!!! :Y

Liefs, Zanoni

27 Laatst bewerkt door smarianne (07-11-2010 11:14)

Het wauw effect is zeker geslaagd. Zat al druk op resultaten te wachten omdat je me al uit had gelegd over je ingewikkelde project waar ik al helemaal nix van snapte. Dit moet je ook eerst zien voor je het kán geloven.
Meid wat heb je een kunstwerk gemaakt!!!! En dat het hier en daar niet ging zoals je wilde is aan de foto eggie niet te zien. Net of heb je um zo ff uit je mouw geschud. Wanneer is dat bollywood gebeuren. Januari! Ik zeg..........MEE DOEN!!!!
Dat alles ook nog es van cake is verdien je mijn dubbele respect. Ik heb n.l. nog nooit een taart van cake gebakken..............
Geniet van alle reacties die er aan staan te komen!!!!  :Y

28

ow jol geweldig! Ik vind hem super mooi, knap gedaan en mooi uitgevoerd. Voor een volgende keer, je kunt ook een lange pin vast (laten) maken op een dik mdf-board. Dan gaten maken in al je cakeboard en kartonnetjes, en er zo overheen schuiven. Ik had ergens een voorbeeld, maar die kan ik nu niet vinden.
En die dildo, dat zijn pubers, die zien overal sex in, niets van aantrekken, je hebt een prachtige, stunning, wow factor taart gemaakt! Chapeau!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

29

WAUW! Echt super gemaakt!
http://i996.photobucket.com/albums/af84/Liens28/Birthday/EMOHA2laughing011HL1.gif

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

30

Maar het resultaat is toch geweldig!!!
Prachtige kleuren, erg mooi zo  :thumb:

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

prachtig!!

enne zo'n dildo heb ik nog nooit gezien hoor..

Groetjes Natasja!

32

Ja een hele klus zo te lezen maar wel helemaal TOP!!

33

PRACHTIGE taart!!  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

34

super super super mooie taart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja wat moet ik zeggen :think:  :think: Ik weet het niet :nooo .
:lol:  :lol:  :lol:  Nee hoor :lol:  grapje :lol:  hij is super geworden  :thumb: , ben blij dat de rookwolken ( dat was natuurlijk die mist) aan de overkant zijn opgetrokken :lol:  :lol:
Een taart om trots op te zijn.
Blij dat ik het verhaal al gehoord had, op de dildo na dan  :lol:  :lol:  want het is een heel lang verhaal geworden, maar korter dan aan de telefoon  ;)

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

zo hallo dan, goeiemorgen!!!
wat een ontzettend mooie taart!!
een waar kunstwerk...!

Ik zing mijn eigen wijsje!

37

:| ...Geweldig!!!! De kleuren, vormen, details, schitterend!!  :Y

Groetjes, Daphne

38

ik vind hem GE-WEL-DIG! Heel erg mooi!!!!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

39

Echt een heeeeeele diepe buiging!!!! Man wat een werk, maar met wat voor resultaat. Super!!!!

Ik kan me voorstellen dat 't stapelen je nogal wat stress heeft bezorgd. Persoonlijk vind ik een houten stok of plastic dowel door 't midden altijd erg lastig werken. Bij m'n asymetrische stapels werk ik dan ook met een hidden pillar. Deze stop ik vol met flink met tylose verstevigde fondant. Vervolgens een maisprikker d'r in en daar laat ik dan de taart (vooraf de drum effe doorboren) overheen zakken. Misschien is dat een idee voor de Bollywood stapel die je nu wel moet gaan inleveren in Sittard  :lol:  :lol:

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

40

Jeetje wat mooiiiiii!!!! Dit is wel een van de mooisten die ik tot nu toe heb gezien.

Veni Vidi Velpon: ik kwam, zag en bleef plakken :)

41

Wauw wat een mooie! Echt super!
Wou wel dat ik dat kon...

42

Onvoorstelbaar mooie taart!!!!! Wat een enorm karwei om dit voor elkaar te krijgen. Helemaal TOP :thumb:  :thumb:  :thumb:

43

Jeetje wat een Mega gave taart!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefde is net als Sinterklaas, als je er niet meer in gelooft wordt het niks meer....

44

HELEMAAL GEWELDIG.
enne ik zeg meedoen met de wedstrijd   :thumb:  :thumb:

Ik ga stoppen dus bijna alles wordt verkocht. Stuur me een mail dan ontvang je de verkooplijst van me.

45

" BOINK " !! " Raapt kin weer van de grond ".... Jeetje Jolanda wat een project. Ik heb er maar 1 woord voor : GEWELDIG !! Petje af voor jou  :thumb:

Carpe Diem !

46

Ow en hij is zo lekker over the top! Heerlijk om te zien hoe leuk het is om al die kleinere vormen te stapelen. Heel origineel. En dat taps toelopend snijden is ook wel moeilijk met een kleinere vorm denk ik.
Verder hebben we op hyves het meeste wel gezegd ;)

Maar ik vind hem prachtig!! Ben helemaal geinspireerd *zet de oven aan* Woohooo!

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

47

WAAUUUUUWWW, wat een GE-WEL-DIG prachtige creatie  :Y  :thumb: !!!!! Ongelooflijk zeg!!!! Je moet idd meedoen!!!

O.a. Cupcake pop mold, strasslint, bling bling taarttoppers, cupcake doosjes, legoblokjes mold, paarse spiral rolling pin, Hello Kitty, op www.cupcakes-taart.nl

48

super mooi!!!!

49

Hij is echt super!!!!!!

Tja helemaal klaar voor de DCE!

Enne die dildo :think: Die zie ik ook niet hoor :nooo
Tja je bent 18 en je wilt wat :lol:
Laat ze er maar op verschillende manieren lol van hebben, mooi, lekker en als ze het ook nog opwindt..............Leuk bijkomend effect toch :+

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

hoi jol,
je taart is helemaal gewedlig machtig mooi!!
dit is ook helemaal mijn smaak!
ben nu zelf toevallig bezig met schetsen en bedenken van ook iets buitensporigs.
ik, als net niet mer echt beginer, vraag me wel af waarom je cake zou gebruiken i.p.v. biscuit. kan jij (of iemand anders mij dat uitleggen?
enneh... die wedstrijd moet je maar aan mee doen hoor!
anders is het zo sneu als die eerste prijs blijft staan!!