1

Onderwerp: sugar gun: waar te koop?

Weet iemand of ik in Nederland ook een sugar gun kan kopen? Ik heb nu al een aantal keren hierover gelezen en gezien en het lijkt me echt super handig. Ik weet wel dat hij in Engeland verkrijgbaar is. Ik heb al gekeken bij de webshop, maar daar kon ik hem niet vinden.
Hopelijk kan iemand mij helpen?!

Groetjes
Jiska

2

Re: sugar gun: waar te koop?

misschien op de taartentrends-event 27 oktober???

gr ciska

3

ciska31 schreef:

misschien op de taartentrends-event 27 oktober???

gr ciska

Daar zat ik ook  al aan te denken, maar ik weet niet zeker of hij daar te koop is en ik hoopte eigenlijk dat ik hem nog voor die tijd zou kunnen krijgen.

Groetjes
Jiska

4 Laatst bewerkt door riteke (03-09-2007 07:36)

Hallo Jiska, je vind de sugargun bi Squires. (even googlen)
Kleine tip: als je via "zoeken" het woord sugargun intikt vindt je heeeel veel info over dit geweldige tooltje. Wellicht moet de webshop het toch eens overwegen om het apparaatje te verkopen (indien mogelijk natuurlijk) :D Volgens mij is er heel veel animo voor. :D

Groetjes Riteke en Martijn
www.delikatessen.mijnalbums.nl

5

riteke schreef:

Hallo Jiska, je vind de sugargun bi Squires. (even googlen)
Kleine tip: als je via "zoeken" het woord sugargun intikt vindt je heeeel veel info over dit geweldige tooltje. Wellicht moet de webshop het toch eens overwegen om het apparaatje te verkopen (indien mogelijk natuurlijk) :D Volgens mij is er heel veel animo voor. :D

Hoi Riteke,

bedankt voor je antwoord. Alleen kan ik geen gegevens over de sugargun vinden op de site van squires. Als ik de gewone website van squires open, zie ik geen zoekfunctie en als ik in de online shop zoek op sugargun, vindt hij alleen andere producten maar geen sugargun. Doe ik misschien iets verkeerd?

Groetjes
Jiska

6

http://www.squires-shop.com/cgi-bin/TLS … gno=T46200

hier is ie
Succes!!

Groetjes Riteke en Martijn
www.delikatessen.mijnalbums.nl