Onderwerp: Zomaar een lief taartje
Tenminste, dat vind ik dan
Lekker hoog geworden (wat ben ik blij met mijn Wilton bakblikken ); vulling botercr
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zomaar een lief taartje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Tenminste, dat vind ik dan
Lekker hoog geworden (wat ben ik blij met mijn Wilton bakblikken ); vulling botercr
Nou, dat vind ik ook, en wat een schatje dat beertje.
Je randje is ook helemaal goed die ga ik nog wel een gebruiken.
Inderdaad, wat een lief randje aan de onderkant! Erg leuk taartje!
Helemaal mee eens. Is inderdaad een lief taartje.
Ga je hem niet meteen op eten dan? Lief is tie inderdaad!
Wat een super lief taartje. Groetjes Natascha
Dat bloemenkransje bij dat beertje is ook erg lief!
Jaaa, een schatje!
Ahloha, wat een leuk taartje!
hij is zeker lief!! Gezellig zo met die bloemetjes erbij!
Nou het is inderdaad een LIEFIE!!!!!!
Ubercutesy! Echt helemaal te schattig
Trouwens ook heel leuk zoals je hem gefotografeerd hebt.
met recht een lief taartje, en waat mooi zo'n hele hoge taart. ziet er geweldig uit zo
groetjes manon
wat een mooie kleurtjes, lekker fris. En idd goed hoog! Ik heb net een bakblik besteld, ben benieuwd of mij dat ook lukt....
gr ciska
Ja... heeeeel lief!
Je hebt me gelijk "over de streep getrokken" M, die Wilton bakblikken staan op de bestellijst richting de shop!
Inderdaad een lief taartje! Leuk gemaakt hoor Lijkt me wel lekker citroenaroma botercreme, ga ik de volgende keer ook maken, vind een taart gauw v
Het is inderdaad een super lieve taart ! Heel mooi randje en een schattige beer !
Wat een ontzettend leuke taart! Daar kan ik helemaal vrolijk van worden1 ( en dat zegt wat tegenwoordig,hihi)
Ik heb wel een brandende vraag..... Hoe krijg je een taart zo hoog?? en gaar tegelijk???
Ja hoor mijn eerste reactie was ook ....ooooo (met een hele lieve ondertoon). Hij is ook heel schattig en ind torenhoog
Het is een schatje!! Erg mooi, lekker strak! En klinkt erg heerlijk!!!
Wat een ontzettend leuke taart! Daar kan ik helemaal vrolijk van worden1 ( en dat zegt wat tegenwoordig,hihi)
Ik heb wel een brandende vraag..... Hoe krijg je een taart zo hoog?? en gaar tegelijk???
Bakken in een Wilton blik Voor 20cm doorsnede doe ik 229 gram biscuitmix, 181 gram ei en 23 gram water. Ik doe het nog op de 'oude' manier: 10 minuten hoogste stand, 2 minuten laagste stand. Dan 10 minuten op 140 graden, 10 minuten op 165 graden, 10 minuten op 180 graden. Meestal nog 5 minuutjes extra en hij is helemaal hoog en gaar
Oooh Marianne, wat een lief schattig taartje.
Word er weer helemaal vrolijk van
Echt een liefie zeg!! Enne bedankt voor de inhoudsmaat voor het deeg (ik heb de vorm dus ook )
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zomaar een lief taartje