1

Onderwerp: Een flinke stapel

...voor mijn doen dan. Een cars-stapel van 30cm-25cm-20cm vierkant.
Wat was ie zwaar! Gelukkig was de mama van Dylano zeer tevreden over de carstaart.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TP8SGI7I.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EKZVAVOA.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7YQOQPDX.jpg

Bijpassende mepper

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HCDNK66E.jpg

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

2

Re: Een flinke stapel

Wauw... super mooi hoor! En wat een leuke autootjes!

3

das een flinke ja...maar mooi gedaan annemarie....
gebruik jij ook die mals voor de cars?  ik had die ook 1 maar die is naar de eerste keer al gescheurd..was van dat dun plastic.....toch maar kijken of ik een nieuwe kan scoren.... hoe haal jij ze eruit?
:thumb:  :thumb:

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

4

conny4u schreef:

gebruik jij ook die mals voor de cars?  ik had die ook 1 maar die is naar de eerste keer al gescheurd..was van dat dun plastic.....toch maar kijken of ik een nieuwe kan scoren.... hoe haal jij ze eruit?

goed insmeren met crisco, en dan voorzichtig eruit 'tikken' Maar het is idd gevoelig, dit is ook mijn 2e set mallen al.

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

5

Hele mooie taart!
Ook erg mooi gemaakt de cars autootjes.

6

Hele mooie taart!!
Ik lees dat er mallen voor de cars zijn,waar heb je ze vandaan als ik vragen mag?
Heb hem vorige week moeten maken maar vond het echt niet leuk om te doen

If life gives you lemons, make lemonade!

7

Pfff prachtig wat een werk!!

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

Hoi Annemarie,

hij  weer  :thumb: super jouw Cars taarten blijven leuk, terwijl er zo ontzettend veel voorbij komen. :Y 

Groetjes
Femke

Annemarie schreef:
conny4u schreef:

goed insmeren met crisco, en dan voorzichtig eruit 'tikken' Maar het is idd gevoelig, dit is ook mijn 2e set mallen al.

Ik heb er ook 1, ik vet hem in met crisco, vervolgens even in de vriezer en dan er uitslaan/schudden en dat gaat vrij goed :Y

10

Super!

11

Madame Gâteau schreef:
Annemarie schreef:
conny4u schreef:

Ik heb er ook 1, ik vet hem in met crisco, vervolgens even in de vriezer en dan er uitslaan/schudden en dat gaat vrij goed :Y

ja zo deed ik het ook..maar omdat het wat dun plastic is scheurde ze meteen...maar goed ga maar eens op zoek naar een nieuw setje...

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

12

Een hele mooie stapel :)  :)

13

Heel erg mooi!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

14

Tja hij is wel aardig.....
Maar die andere van het airbrushen vind ik toch veel mooier hoor!

:+  :+  :+  :+  :D  :D  :D  :cool:  :lol:

Enjoy!

15

Ik ook :D  :+
Wat ben jij een grappenmaker zeg hahahahahahaha

Groetjes Annemarie

16

Idd een flinke stapel, maar wel een hardstikke leuke! :Y

17

Hé, daar is de taart voor Dylano! Hoe kan ik die eerder deze week nou gemist hebben???? Ik ken nl. de tante van Dylano en ik vermoedde al dat jij zijn taart had gemaakt. Maar ik vind 'm erg mooi geworden; leuk met die lagen in verschillende kleuren.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

18

e.b.m. schreef:

Hé, daar is de taart voor Dylano! Hoe kan ik die eerder deze week nou gemist hebben???? Ik ken nl. de tante van Dylano en ik vermoedde al dat jij zijn taart had gemaakt. Maar ik vind 'm erg mooi geworden; leuk met die lagen in verschillende kleuren.

Oh wat grappig, ik ken de mensen verder helemaal niet.
Ze heeft me al wel weer gevraagd voor hun kraamfeest als hun 2e in januari geboren wordt. Helemaal leuk.
Bedankt nog voor je reactie!

Groetjes Annemarie

19

Ik ben nu al benieuwd naar de geboortetaart, hoor!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

20

Mooi!!!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!