Re: Ontzettend veel leuke molds.....
Hoe moet je dat zoeken dan via die wel bekende site wat tik je dan in?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Ontzettend veel leuke molds.....
Hoe moet je dat zoeken dan via die wel bekende site wat tik je dan in?
Ach wat Leuk! Ik hou me ook aanbevolen met een groepsinkoop
Ik houd me ook aanbevolen als iemand beslist om daar te bestellen.
By the way. In Engeland (via de welbekende veilingsite) verkopen ze ook van dit soort mallen en dan heb je helemaal geen last met btw en inklaringskosten e.d. Zo heb ik een keer 6 mallen gekocht voor 18 pond incl. verzendkosten. En ze zijn erg leuk!
Welke site is dat? (of mag je de naam van die site niet noemen hier?)
Ik heb net drie malletjes besteld. Was inclusief verzendkosten 10, 68 euro kwijt. Dat zijn toch de betere prijzen En omdat de malletjes zo klein zijn, gaan ze wrs in een enveloppe en komen er geen douanekosten bovenop. Ben heel benieuwd wanneer ze komen!
Ik heb net drie malletjes besteld. Was inclusief verzendkosten 10, 68 euro kwijt. Dat zijn toch de betere prijzen En omdat de malletjes zo klein zijn, gaan ze wrs in een enveloppe en komen er geen douanekosten bovenop. Ben heel benieuwd wanneer ze komen!
hmm..er hadden vast wel mensen,bv ikke met je mee willen bestellen
Zoetst schreef:Ik heb net drie malletjes besteld. Was inclusief verzendkosten 10, 68 euro kwijt. Dat zijn toch de betere prijzen En omdat de malletjes zo klein zijn, gaan ze wrs in een enveloppe en komen er geen douanekosten bovenop. Ben heel benieuwd wanneer ze komen!
hmm..er hadden vast wel mensen,bv ikke met je mee willen bestellen
Maar de verzendkosten zijn zo ontzettend laag, dan kan iedereen toch net zo makkelijk zelf bestellen?
moet je wel een creditcard hebben,dat is voor de meesten het probleem met bestellen uit het buitenland
Ik zou eens contact opnemen met Ellen>> ellenscreativecakes zij heeft ontzettend veel en niet alles staat online.
Mocht er een gezamelijke bestelling plaats gaan vinden, doe ik graag mee!
Voor mij is idd de creditcard het probleem...
Zoals al eerder gezegd, me to!
Ik zie dat je ook kan betalen met paypal
By the way. In Engeland (via de welbekende veilingsite) verkopen ze ook van dit soort mallen en dan heb je helemaal geen last met btw en inklaringskosten e.d. Zo heb ik een keer 6 mallen gekocht voor 18 pond incl. verzendkosten. En ze zijn erg leuk!
welke site is dat??
Ik wil dan zeker ook meebestellen.
Ik heb ook ergens een creditcard liggen, maar vraag me niet waar.
Heb hem te goed verstopt. Toch maar eens gaan zoeken. Wie weet vind ik hem wel.
Bien krijgt binnekort ook hele leuke molds op haar site zag ik net toevallig dus ik wacht nog even
ik info heb gevraagd en je dus met paypal kunt betalen
als je gewoon een paar molds voor jezelf koopt op deze manier het in een envelop kan en je geen extra kosten betaald
ik heb er dus 5 heb besteld en met verzendkosten was ik omgerekend 16 euro kwijt ,met paypal
als je gezamelijk besteld moet t in een pakket en dan zit je wel met invoerrechten
Oh wauw ze zijn inderdaad erg leuk!!!
Even een kleine noot tussendoor voor de dames die ze willen gaan bestellen...
Deze molds zijn niet voedsel veilig.. ze zijn geschikt voor klei, niet voor fondant of marsepein...
Deze molds zijn niet voedsel veilig.. ze zijn geschikt voor klei, niet voor fondant of marsepein...
Dat wilde ik nou net weten... jammer hoor! maar ik waag me er dan niet aan.
Waar heb je dat gelezen want als ik kijk zie ik het volgende staan:
The mold compound is FDA approved for food.
Bommeltje schreef:Even een kleine noot tussendoor voor de dames die ze willen gaan bestellen...
Waar heb je dat gelezen want als ik kijk zie ik het volgende staan:
The mold compound is FDA approved for food.
Zie hetzelfde ook net staan, dus zou het wel te gebruiken moeten zijn voor voedingsmiddelen! Joehoe!
verrek.. bij de andere molds die ik had bekeken via Etsy stond dat niet..
Bien heeft binnekort ook van die leuke molds
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Ontzettend veel leuke molds.....