Onderwerp: Ontzettend veel leuke molds.....
Te koop in amerika
http://www.etsy.com/shop/designcenter20 … amp;page=2
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Ontzettend veel leuke molds.....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Te koop in amerika
http://www.etsy.com/shop/designcenter20 … amp;page=2
ooh echt wel wie gaat er bestellen (A)?
Zijn deze nergens in NL te krijgen?
Nee denk het niet want deze worden door deze persoon zelf gemaakt volgens mij
gaaf
vind ze allemaal leuk pfff dat word een duur grapje dan
Echt superleuke molds, jammer dat ze niet verzenden onder de 50 dollar. Zitten er echt wel een paar tussen die ik wil hebben
zijn echt wel schattig!
maar hoe duur zijn ze ongeveer .. hoeveel is 1 dollar?
Ik hoorde net van iemand op msn ong 80 cent maar of die gelijk heeft...
Toen ik op de site keek, kreeg ik een vraag/pop-up of de prijs in euro's wilde zien. De meeste prijzen variëren tussen de 1,50 en 5 euro
leuke site,
zo schattig die vormen
Gaafffff
Misschien een gezamelijke inkoop????
Ze zijn erg leuk maar hou er wel rekening mee dat ze niet groter zijn als 2 cm.
Ja maar dat zijn sommige molds hier ook niet die verwacht je groter en zijn ook niet je van het Maar een gezamelijk inkoop vind ik wel een goed idee
dames, jullie weten vast wel dat er voor een gezamelijke inkoop toestemming nog is van ons he...???
Volgens mij staat er nergens dat ze niet verzenden onder $50,-, alleen dat ze het dan verzenden zonder een tracking nummer (oftwel, je kunt niet controleren of/wanneer het verzonden is en waar het zich dan bevindt).
Bij de (kleine) molds zie ik dat het €1,10 aan verzendkosten is, en met een volgend item maar €0,37.
Valt reuze mee dus
En er zitten leuke tussen!
Ja dat weet ik maar het is op het moment alleen nog een idee
Ja dat weet ik maar het is op het moment alleen nog een idee
ok, top!
ik wil dan wel dolgraag meesbestellen,dus als iemand met creditcard toestemming vraagd en besteld??
me too
hier nog eentje
Erg leuke molds zeg!!!!!! Als er iemand gezamelijk gaat bestellen hou ik mij zeker aanbevolen
ik wil ook wel, maar naast verzendkosten komen er ook nog andere kosten bij toch? Douane etc.
Ik koop eigenlijk nooit via de USA omdat ik altijd denk dat ik een godsvermogen kwijt ben. Dus als iemand me van dat gevoel af kan helpen wil ik zeker meebestellen!
ik wil ook wel, maar naast verzendkosten komen er ook nog andere kosten bij toch? Douane etc.
Vanaf 22 euro (excl. verzendkosten) komt de douane om de hoek kijken
By the way. In Engeland (via de welbekende veilingsite) verkopen ze ook van dit soort mallen en dan heb je helemaal geen last met btw en inklaringskosten e.d. Zo heb ik een keer 6 mallen gekocht voor 18 pond incl. verzendkosten. En ze zijn erg leuk!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Ontzettend veel leuke molds.....