1

Onderwerp: advocaat

Hallo,

In de Aldi in België (misschien in Nederland ook) verkopen ze tijdelijk bussen slagroom met advocaat erin. Ik heb hem nog niet geproefd, maar misschien dat iemand van jullie dit wel graag gebruikt voor de taarten?

Groetjes,

Kristien

2

Re: advocaat

Hallo, terug ikke,


Heb er net wel een toefje van geproefd en is wel redelijk sterk, zo puur.
Het zit in zo'n spuitbus. Als je dit zou gebruiken voor een taart (slagroom in het algemeen), gebruiken jullie dat dan rechtstreeks als laagje tussen de taart of gemengd met botercreme ofzo?

In ieder geval: 't is maar een tijdelijke actie dus nu de voorraad inslaan als je het wilt hebben...

Kristien

3 Laatst bewerkt door Mirjam5 (23-04-2006 10:24)

Re: advocaat

Hoi Kristien,

Het klinkt wel erg lekker!! Maar of het geschikt is voor een taart......... Meestal zakt slagroom uit een spuitbus snel in. Het lijkt me wel heerlijk op een toetje of zo :-)

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

4

Re: advocaat

Bij de familie van mijn echtgenoot hebben ze deze al gehad voor de feestjes, maar ik heb er zelf nog niet van geproefd hoor.  Ik was toen nog niet echt verzot op advocaat, maar daar is nu wel verandering in gekomen.

Ik heb wel al verse slagroom gebruikt voor tussen de taarten.  Wel in combinatie met vruchtenconfituur of verse vruchten (aarbeien of kiwi), maar nog niet met botercr

groetekes Kris