1

Onderwerp: Hoop dat jullie hem even willen ( goed ) keuren......

Heb net de apotheek al gebeld want ik voel me echt zoooooo raar, sta helemaal 'stijf ', trillen... blijkt van de Prednisolon te zijn   :s ( heb een long-ontsteking )
maar er moest wel een taart komen voor Henk, bijnaam : flying Henkie.

Al bibberend heb ik 'm gemaakt, maar weet niet zo goed wat ik er nou van vind.....
Toen bedacht ik dat als jullie 'm wel oké vinden, vindt hij dat ook vast wel !?

Het is een chocolade-biscuit gevuld met : meringue botercrème chocolade en een plakje chocolade, die had ik van de week ook gemaakt en scheen heerlijk te zijn.

Nou komt íe :

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AH7IIOAQ-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-64MM7LVP-D.jpg

2

Re: Hoop dat jullie hem even willen ( goed ) keuren......

Erg mooi gemaakt hoor! Ben ook erg onder de indruk van je motor!
Groetjes, Els

3

Elsje schreef:

Erg mooi gemaakt hoor! Ben ook erg onder de indruk van je motor!
Groetjes, Els

Tja.... laat die nou net met een mold gemaakt zijn  ;)  :lol:

4

Wauw, echt een gave motor, super mooie details. :thumb:

Groetjes van Aylaatje

5

Hij is mooi! M'n vader is ietwat ouder, maar ook een motorman en die zou hem helemaal goed vinden!

6

echt goed! zeker als je zo bibberig bent!

7

Ik zie je bibbers er niet in terug hoor, ik zie een hele stoere taart!

Ben trouwens wel heel benieuwd naar je plakje chocolade, wil je vertellen hoe en wat?

Groetjes Eline

8

gelukkig.. thx meiden, dan ga ik ervan uit dat het goed is  :thumb:

9

wipneus schreef:

Ben trouwens wel heel benieuwd naar je plakje chocolade, wil je vertellen hoe en wat?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-N8A7UGXC-D.jpg

dit is het : had van de week een taart gemaakt voor een vriendinnetje, gevuld met meringue botercrème chocolade , had nog chocolade over en dat heb ik op een dienblad met bakpapier uitgestreken, hard laten worden en er tussen gedaan, schijnt een succes te wezen !!

10

helemaal geweldig!

11

helemaal goed...................volgende keer je biscuit omdraaien...wordt ie nog strakker ! :Y

12 Laatst bewerkt door Marinina (03-11-2010 15:23)

Guus schreef:

helemaal goed...................volgende keer je biscuit omdraaien...wordt ie nog strakker ! :Y

Ik denk : dat heb ik gedaan, dat doe ik altijd !!! maar geloof dat ik dat nu idd DUS niet heb gedaan..... :s  stom! ( zullen de pillen en koorts wel wezen )

13

hij is toch juist heel gaaf joh!

14

Ik vind hem mooi hoor! En veel beterschap, die pillen zijn niet niks. Ben je er nog niet humeurig van?

Live, Love, Eat! - www.uitpaulineskeuken.nl

15

Ilovetaart schreef:

Ik vind hem mooi hoor! En veel beterschap, die pillen zijn niet niks. Ben je er nog niet humeurig van?

Nee ? Kan dat ook nog dan...... :lol:  ?? het is wel troep hoor, voel me er echt vreemd door en ik knap niet eens op, had er al een antibiotica kuur bij, maar  :nooo
Zondag gaan we de verjaardag van mijn zoon vieren, maar als ik me zo voel.... (wilde het huis nog even doorwerken, taarten bakken etc )  :s

16

Vervelend, veel sterkte en laat de boel maar even de boel. Mijn vader werd er wel wat humeurig van en de man van een collega ook. Het zal wel een mannen bijwerking zijn dan  :P

Hoop dat je snel opknapt!

Live, Love, Eat! - www.uitpaulineskeuken.nl

17

Fantastisch. Als je ziek en bent en dan nog de energie kan vinden om dit kan maken... Petje af! Je moter is echt meesterlijk!  :thumb:

Mijn site op hyves: http://toffetaarten.hyves.nl/

18

Super!  Je ziet er helemaal niet aan dat je niet helemaal lekker bent. Ik weet ook dat het niet fijn werken is als je niet lekker bent. Ik had vorige week ook koorts, maar moest toch ook een taart en in totaal 100 cupcakes maken.

Echt een mooie taart! En jij bent een echte bikkel!

19

Susemuse schreef:

Super!  Je ziet er helemaal niet aan dat je niet helemaal lekker bent. Ik weet ook dat het niet fijn werken is als je niet lekker bent. Ik had vorige week ook koorts, maar moest toch ook een taart en in totaal 100 cupcakes maken.

Echt een mooie taart! En jij bent een echte bikkel!

Ach jee....  :s nog 100 cc erbij !!

Tja, mijn vriend zegt als het niet gaat houd het op, maar ja.... dat wil ik ook niet.

Je taart is hartstikke mooi en mold of geen mold, je motorfiets is OOK hartstikke mooi. Heb je hem grijs gemaakt en overheen geschilderd?. Toch kan je beter rustig aan doen, een longontsteking moet je niet onderschatten. Je kunt er nog maanden last hebben en erg vermoeid zijn.  :s

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

Bij deze goedgekeurd hoor!. Ik vind 'm hartstikke mooi geworden.  :thumb: 

Beterschap, hopelijk zijn de bibberende handjes en je longontsteking snel weer over.

Twee prachtige knulletjes in huis; da's pas échte rijkdom!

22

Heb 'm zwart gemaakt en met zilver geschilderd, hoor nu alleen van mijn vriend dat die mold een shopper is en dat is niet zijn ding, nou jammer dan........

ik weet het hoor, is helaas niet de eerste keer dat ik hier mee zit.. maar thx.... ;)

23

gaaf hoor!
welke mold heb je gebruikt voor die motor?

mijn taartjes kun je bekijken op: https://www.facebook.com/sjakkiestaarten
Ik ben in vorm! (Rond is een vorm, nietwaar?)

24

sjakkie40 schreef:

gaaf hoor!
welke mold heb je gebruikt voor die motor?

.ellenscreativecakes.nl/shop/siliconen-mallen/1168-dpm-motorbike.html?keyword=motor  nog even www ervoor.

Dit was de aller eerste mold die ik kocht  :Y  :lol: ( heb nu een hele bak vol trouwens )

25

Marinina schreef:
wipneus schreef:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-N8A7UGXC-D.jpg

dit is het : had van de week een taart gemaakt voor een vriendinnetje, gevuld met meringue botercrème chocolade , had nog chocolade over en dat heb ik op een dienblad met bakpapier uitgestreken, hard laten worden en er tussen gedaan, schijnt een succes te wezen !!

Hmmm lekker ziet dat eruit zeg.
En de taart zieter ook mooi uit! Voor mannen is het zowiezo moeilijk!