1 Laatst bewerkt door Steffie70 (03-11-2010 22:12)

Onderwerp: Welke maat pearl mould gebruiken jullie het meeste?

Ik ben voornemens om de pearl mold te bestellen maar vraag mij af welke maat het mooiste rond de taart is?

Ik zie dat je er 1 in 3 maten hebt en 1 met 2 grotere maten. Nu vind ik het altijd lastig om vanaf het web te bestellen en het niet in de winkel te bekijken zodat je het goed kan inschatten vandaar mijn vraag aan jullie.

Dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes
Stefanie

Kom je een keer een kijkje nemen op mijn website:
www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68

2

Re: Welke maat pearl mould gebruiken jullie het meeste?

10, 8 en 6 mm (zitten in 1 mold).

3

ik lees even mee want wil deze toch ook wel graag hebben.
ik heb nu de bead cutter, maar vind zelf dat er zo'n vreselijk randje aan komt. misschien dat ik wat verkeerd doe maar vind het tot nu toe echt een onding

N-Joy Cakes

4

Ik heb deze
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=3291

5

ik gebruik de 2e, die met de drie maten pearls, ideaal :Y

Je weet nooit wat je kunt, totdat je het geprobeerd hebt...

6

Ik heb ze allebei, gebruik ze ongeveer even vaak!

Carpe diem... Of pluk eens een taartje!

7

NiQ schreef:

ik heb nu de bead cutter, maar vind zelf dat er zo'n vreselijk randje aan komt. misschien dat ik wat verkeerd doe maar vind het tot nu toe echt een onding

Dat probleem heb ik dus ook. Ikwil ook heel graag de pearl mold, maar het prijskaartje houdt me nog even tegen.
Misschien dat ik voor mijn verjaardag mijn "verlanglijst" kan ronddelen, of gewoon tegoedbonnen vragen. ;)

~ Never waste a good crisis... ~

8

Jultie schreef:
NiQ schreef:

Dat probleem heb ik dus ook. Ikwil ook heel graag de pearl mold, maar het prijskaartje houdt me nog even tegen.
Misschien dat ik voor mijn verjaardag mijn "verlanglijst" kan ronddelen, of gewoon tegoedbonnen vragen. ;)

bij mij staan ze op het kerst-verlanglijstje :) ik heb overigens de kleinste maten gevraagd.

Piglet: "Pooh, how do you spell love?"
Pooh: "you don't spell it, you feel it."

9

Rabbeltje schreef:
Jultie schreef:
NiQ schreef:

bij mij staan ze op het kerst-verlanglijstje :) ik heb overigens de kleinste maten gevraagd.

ik ga ze ook maar aan de sinterklaas en kerstman vragen. en ik acht dat het aan mij lag dat die bead cutter zo'n onding is maar fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.

N-Joy Cakes

10

Ik heb de 10/8/6mm en die vind ik perfect van formaat! Denk dat die kleinere voor mij echt te klein zouden zijn, ik gebruik de 6mm alleen voor heeeele kleine minitaartjes!

11 Laatst bewerkt door Steffie70 (03-11-2010 22:11)

Bedankt voor jullie reacties!!!
Ik denk er nu over om degene te kopen met de 3 maten na het lezen van jullie reacties.
Maar wil ook graag de sugargun dus ga ik even dobbelen welke ik als eerste ga aanschaffen maar weet dus nu welke pearl mold ik wil gaan bestellen. Super bedankt. Ik moet overigens niet te vaak in de hebshop kijken want ik word daar me toch een partij hebberig. Hebbe hebbe hebbe, kopen kopen kopen.

Groetjes

Kom je een keer een kijkje nemen op mijn website:
www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68