1

Onderwerp: zou ik?

een mama heeft voor haar zoontje een taart besteld, hij wilde zo graag de crazy frog. maar dat wou zijn mama niet! dus wordt het een cars taart. maar ik vind het zo
jammer dat de jarige feitelijk iets anders wil.
dus had ik gedacht, ik maak van bliksem mc queen een cabrio, en zet de crazy frog
aan het stuur!

zou ik dat doen? of toch effe overleggen met de mama, maar als die dan nee zegt...

moeilijke beslissing!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

2

Re: zou ik?

Gewoon vragen, je hebt grote kans dat de moeder eht leuk vindt, en dan heeft zij haar zin en doe je toch de kleine jongen een groot plezier, minstens proberen....... :)

Mijn moeder zei altijd: Nee heb je, ja kun je krijgen.....

I believe in Sandy Claws

3

Hmmm, lastig hoor. Ik heb het ook eens meegemaakt, dat jongetje wilde Swieber van Dora, maar de moeder gaf een brandweerkinderfeestje (:-S) en het moest dus een brandweer taart worden. Ik heb gedaan wat de moeder wilde, maar denk dat de moeder de taart wel leuker vond dan het kind. Ik denk dus dat ik zou beslissen om de moeder te volgen, maar ik snap dat je het jammer vindt. Dat vond ik ook. Het heeft mij echter wel wat geleerd: ik probeer nu daarin juist meer de kinderen te volgen, dus voor mij was het wel een wijze les :D

Ik kan me indenken dat de moeder het misschien als een "aanval" op haar opvoeding of beslissing zou kunnen zien? Succes dus en laat je weten wat je gedaan hebt?

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

4

Tja, de moeder besteld de taart bij je... en klant is koning toch?? Je kan het wel overleggen met haar , eigen initiatief is nooit verkeerd maar als zij het niet wil dan moet je het niet doen. Als ik iets bestel en iemand maakt daar toch wat anders van zou ik ook denken "Dat heb ik niet gevraagd".  De moeder heeft het ( misschien wel helaas) toch voor het zeggen denk ik.

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

5

ja zo is het, ik kan het niet op eigen houtje gaan doen.

ik dacht van een cars taart te maken, en een klein crazy froggetje boetseren, en achteraan de taart te zetten, kan de moeder hem er nog afdoen.

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

6

Dat is inderdaad een goed idee!

Groetjes,
Daniela

7

Ik zou crazy frog ook ergens achter een rots in het decor laten plaatsnemen.... :+ !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

8

Dat is wel moeilijk ja. zo een combinatie van de twee daar kan ze dan in feite niks van zeggen. (zeker niet met de positieve reactie van de jarige in kwestie !)

9

Inderdaad lastige beslissing. Misschien een mini (mep)taartje met crazy frog voor de jarige?

10

Hmm..ja als je niet weet waarom die frog er niet op mocht...
Als het een of andere opvoedkundige overtuiging is van deze mama dan doe je er natuurlijk geen goed aan om hem toch nog ergens op te laten duiken.

Ik zou het zonder overleg niet doen.