1

Onderwerp: welke keukenmachine zou ik moeten kopen ??

Goedenmorgen !!

Nu een klein jaar bezig te zijn met taarten bakken wil ik de stap zetten om een keukenmachine te kopen.
Maar tja, welke ??
Ik dacht aan een kenwood, maar ik lees op het forum best veel negatieve reacties dat de machines toch best (snel) kapot gaan.
Raar, want zo heel goedkoop zijn ze nu ook weer niet ?!
Wie heeft een goede tip voor mij ?
De kitchtenaid is een robust en betrouwbare machine , maar ik vind deze wel erg duur. Vanaf 350 euro , of vergis ik mij dan ?
Zijn er ook andere merken die meer dan prima zijn ??

Groetjes Margo

Re: welke keukenmachine zou ik moeten kopen ??

Mijn Kenwood doet al ruim 23 jaar trouwe dienst hoor  :Y

Ik vind Kitchenaid persoonlijk ook erg duur, maar robuust zijn ze zeker. Ik vind het alleen zo jammer dat je ook voor het design en de naam betaalt.
Kenwood is op zich prima hoor, maar voor elke aankoop geldt dat je moet zorgen dat er garantie op zit. Je kunt ook even de economische levensduur checken. Gewoon even googlen op economische levensduur keukenmachine, dan kom je diverse linkjes tegen.
Dus mocht er iets kapot gaan na de twee jaar garantie, heb je nog steeds recht op (meebetaling van) reparatie of een nieuw product.

Succes!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

3

In ieder geval niet de Kenwood KM 262..... :mad:  :mad:  :mad:

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

4

Ik moet ook een nieuwe keukenmachine. Maar ik kan niet kiezen dus ik lees even mee.

vragen over elektrische aparaten nodig bij bakken&vullen, mogen in diezelfde rubriek

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

Mijn buurvrouw is dan weer zeer tevreden over de kenwood KM 262 :think:

7

Ik heb al sind 2 jaar naar alle tevredenheid een kenwood chef.
Ik gebruik de machine bijna dagelijks en ben zeer tevereden.

Ook de hulpstukken zijn zeer prettig en kunnen steeds later worden aangeschaft, ik werk ook erg graag met schaafonderdelen om bijv. hazelnoten fijn te malen.

Succes met je keuze