1

Onderwerp: Een niet zo veel voorstellend taartje

Hallo allemaal,
Toine kwam gisteravond thuis met de vraag of ik vandaag even een taartje kon maken voor ong. 60 mensen, voor het afscheid van een van zijn collega's.( de beste man gaat met pensioen)Toine gaat zijn taken overnemen. Tuurlijk schat, ik heb nog wel een middagje vrij en maak even een taartje!!! :lol: :cool:  :D :Y
Dus even een taartje voor de pensioengerechte.
Gevuld met chocoladebotercreme en peren. Door het kapsel zit amandellikeur.
Het stelt niet zo veel voor maar wilde hem toch maar even laten zien.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XKYQE8IL.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XONOC6VJ.jpg

Pluk de dag!

2

Re: Een niet zo veel voorstellend taartje

Haha Antoinette, stelt niet zoveel voor???? Nou meid dat dit je toch gelukt is met zo'n lekkere vulling ook nog erin in een middag/avond, echt super hoor! :Y :Y En eerlijk gezegd vind ik het een superleuke taart, hoort zeker bij een van je leukste/mooiste!! :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

3

Re: Een niet zo veel voorstellend taartje

stelt niet zo veel voor?????


ik vindt hem super mooi eerlijk waar. wou dat ik al zo ver was!!!!!!
hoop van het weekend weer tijd te hebben om weer lekker te gaan bakken.
maar zo'n taart pfff daar moet ik nog heel lang op oefenen

groetjes manon

4

Re: Een niet zo veel voorstellend taartje

Nou, die titel mag je toch echt wel veranderen. Dat doe je zo maar even!!! Knap en mooi gedaan!

5

Re: Een niet zo veel voorstellend taartje

Ik zou de titel veranderen in 'onvoorstelbaar mooie taart in superkorte tijd'.

6

Re: Een niet zo veel voorstellend taartje

Haha, 'doe jij even een taartje maken, schat?' :D
Maar het is een prima taart geworden Antoinette!! Niks niet 'niet zo veel voorstellend'!!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Re: Een niet zo veel voorstellend taartje

Stelt niet zoveel voor?! Hij is prachtig! Tjee, ik wou dat ik zoiets "niet-zoveel-voorstellend" in een middag in elkaar kan brouwen! Ik stel voor dat je de titel inderdaad aanpast, je bezorg zo heel veel mensen hier een ernstig minderwaardigheidscomplex ;):lol:.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

8

Re: Een niet zo veel voorstellend taartje

hahahaha idd.

groetjes manon

9

Re: Een niet zo veel voorstellend taartje

Ik ben het met bovenstaande eens.
Je taart is erg leuk geworden. Dus verander de tiltel maar

groetjes Francisca

10

Re: Een niet zo veel voorstellend taartje

Leuke taart juist!

11

Re: Een niet zo veel voorstellend taartje

ik vraag me af, hoe laat jij in je bed lag, of ben je een nachtmens, volgens mij moet je hier toch wel even over gedaan hebben. de gepensioneerde zal het super gevonden hebben denk ik.

12

Re: Een niet zo veel voorstellend taartje

Wat een schat jouw man , maar wat kort dag voor jou!!
Petje af Voor jou en je man kon er prima mee voor de dag komen!

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

13

Re: Een niet zo veel voorstellend taartje

Dit is een prachtige taart. Ik zou de titel ook veranderen.

14

Re: Een niet zo veel voorstellend taartje

Hihihi, wat ben je toch een maf mens. ;)
Stelt niet veel voor staat er dan. :S
Dat is heel raar als je vervolgens deze taart ziet, dan ga je nog maar eens de titel lezen en je stukje tekst om te kijken of je er soms mee bedoeld dat het niet veel voorsteld wat de goede man uitspookt bovenop de taart. :lol:
Maar nee hoor, die mafkees bedoelt toch echt de taart zelf. :cool: :+
Hij is super juist, m.....  (mmmm, er zit vast wel een limiet aan hoe vaak ik je maf mag noemen in een topic, ik hou maar op. :+ )

15

Re: Een niet zo veel voorstellend taartje

stelt WEL veel voor taartje,mens ik zou een beroerte krijgen als John een dag van tevoren een taart voor 60 man bestelde,en hem dan ook nog zo mooi afleveren...petje af hoor!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

16

Re: Een niet zo veel voorstellend taartje

Ohh Antoinette...en die man van mij zeurt al een paar weken of ik een taart wil maken voor eoa bedrijf..simpel en maar 1 laag :O

Hij is toch wel erg leuk geworden hoor !!!.......Een om met trots op je website te zetten ! Super !!!

17 Laatst bewerkt door Antoinette (30-08-2007 07:38)

Re: Een niet zo veel voorstellend taartje

Dank jullie wel voor deze hartverwarmende reacties,
Ik ben er helemaal blij van geworden.
Ik vond de kop gisteravond helemaal goed, maar toen had ik hem net af. Ik had een mannetje gemaakt (vol met tragantgom) met een golf-stick in zijn handen, ik  helemaal blij met het resultaat heb hem keurig op de taart gezet, na een half uur kukkelde hij zo van de taart af. Op de grond in 4 grote stukken niet meer te reden dus gisteravond nog even een nieuw mannetje gemaakt.
Daardoor heb ik de rest van de taart niet genoeg aandacht gegeven als ik zou willen, dus vandaar de titel. ( heb trouwens geen idee hoe ik die aan moetpassen! (MARIANNE,Nathalie, iemand die het weet???)
Nu ik er vanochtend naar kijk vind ik hem al een stuk leuker.
Dus mijn nieuwe titel: Een leuk taartje voor 60 man!!!! :lol: :cool:

Pluk de dag!

18

Re: Een niet zo veel voorstellend taartje

Sorry Antoinette, maar ik sluit me bij de rest aan. Hij is super zeker gezien de tijd en wat je er dan nog even uit haalt!....
Maf mens!!! hahahaha
Hij is super, ben benieuwd hoe je taart er uit zou hebben gezien als je er al weken van tevoren over na had kunnen denken!!!!
Soms geeft juist de korte termijn planning de juiste impuls om tot zo'n resultaat te komen. Ik zou je klanten adviseren een dag van tevoren te bestellen!!! hahahaha

er is altijd wel een reden voor taart

19

Re: Een niet zo veel voorstellend taartje

Brigitte schreef:

ik vraag me af, hoe laat jij in je bed lag, of ben je een nachtmens, volgens mij moet je hier toch wel even over gedaan hebben. de gepensioneerde zal het super gevonden hebben denk ik.

Birgit;: Ik was om half 2 begonnen omdat ik 's morgens in de bibliotheek had gewerkt op de school van onze zoon Arthur en daarvoor had gesport. Gelukkig al wel dinsdagavond gelijk 3 kapsels gebakken toen Toine me vroeg of ik dat wilde doen. En om ong. 8 uur was hij klaar.
Dus mijn bed heeft mij gelukkig vroeg gezien, alleen mijn huis is een rotzooi dus vandaag wassen,strijken,stofzuigen en dweilen.:lol:
( de vele geneugtes van het huisvrouw zijn :lol: :D :Y :+)

Pluk de dag!

20

Re: Een niet zo veel voorstellend taartje

Het is dat je taart niets voorstelt, anders zou ik hem toch bijna mooi vinden ;)

Zonder gekheid, een hele mooie toffe taart!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

21

Re: Een niet zo veel voorstellend taartje

Simpel taartje, haast niks te zien.. Doe niet zo raar, supertaart, echt waar!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

22

Re: Een niet zo veel voorstellend taartje

Dat is wel heel simpel :lol: Je doet ons bijna verbleken!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

23

Re: Een niet zo veel voorstellend taartje

Hoe zo niet veel voorstellend??? Ik vind het een prachtige taart!  Volgens mij fietst, tennist en golft die meneer en gaat hij nu ook lekker lui liggen lezen!