Onderwerp: Niet de verjaardagstaart..

Maar het verjaardagsFEESTJEtaart van mn oudste dochter..

Woensdag gaan we met een groep (minderbegaafde) kinderen discobowlen met het verjaardagsfeestje van mn dochter..
Nu heeft mn oudste dochter een hersenbeschadiging en vind dat bij elk feestje een taart hoord..
Het maakt niet uit wat voor een feest het is, zolang het feest is hoord er taart bij..

Dus deze mama besloot gister maar weer de keuken in te gaan om alvast haar verjaardagFEESTJEtaart te bakken aangezien ik het weekend bij mijn ouders zit, maandag naar de rechtbank moet (zodat kim's papa eindelijk haar echte papa word (kims eigen woorden)) en dinsdag ik de hele dag in de keuken sta om een wedstrijdtaart (amateurklasse) te bakken..
En nu staat dus de volgende taart in de vriezer te wachten tot hij er weer uit mag om te ontdooien en te drogen..

Sorry voor de slechte kwaliteit foto..
Ik ben door alle drukte (moest nog 2 taarten bakken (18+)) ben ik vergeten om met een normale camera en foto te maken..
Deze foto komt dus van mn telefoon, maar dat mag de pret niet drukken..

http://lh4.ggpht.com/_L7NsqwgpU0s/TMkjBcDJaXI/AAAAAAAAeq4/1Hy6I0W373c/s512/P261010_12.59.jpg

Kim is helemaal happy met haar verjaardagsFEESTJEtaart en ik........... ach helemaal ontvreden ben ik niet al heb ik wel een aantal dingen die ik in vervolg wel anders gaan doen beginnende bij een betere planning.. hahahahaha

2

Re: Niet de verjaardagstaart..

en al doende leert men, toch!
Hij is iig leuk met die sterren en Kim is blij; dat is t allerbelangrijkste!
Gefeliciteerd met je dochter
Groetjes,
Wendy

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

3

Re: Niet de verjaardagstaart..

Och jee wat heb jij het druk en dan ook nog even tussendoor zo'n taartje tevoorschijn toveren, petje af hoor!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"