1

Onderwerp: help help help

Wat leuk allemaal, ben helemaal nieuw in de taartenwereld maar nu al enthousiast! heb wewl eens vakar een taart gebakken voor een verjaardag en versierd maar niet zo mooi als hier! Nu wordt mijn dochtertje 23 september gedoopt en daarna iwl ik een tafel vol met allemaal leuke cupcakes, wat moet ik aanschaffen omk dat tot een succes te maken, ik dacht zelf aan:
icing
een icing decoratie set
botercrem
rolfondant
cupcake bakjes

als ik dat allemaal bestel kom ik vast een heel eind! nog tips???? heel graag!

2

Re: help help help

Leuk dat je zo enthousiast bent!
Je lijstje klinkt als een goed begin, zelf ben ik voor het uitsteken van rondjes van fondant op de cupcakes erg gecharmeerd van de karteluitstekerset (*klik*, maar met een glas oid kom je ook een heel eind hoor.
Wil je ook kleuren? Dan is een basiskleursetje misschien wat? Maar dat hoeft natuurlijk niet, als je het maar eenmalig gebruikt kun je dat ook anders oplossen.

Als je in dit topic kijkt: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=11755 geeft Marlies heel veel tips om cupcakes goed te bakken.

Er komen ongetwijfeld nog meer antwoorden, maar ondertussen verplaats ik je topic even naar een andere rubriek, daar komt hij beter tot zijn recht dan in het 'Show-deel' van het forum :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

wat bedoel je met basisleursetje? veschillende kleuren marsepein?

4

Nee, verschillende kleuren kleurstof, als je de basiskleuren hebt (geel, rood, blauw, evt. bruin) kun je bijna alle kleuren zelf maken. Als je gel of pasta neemt kun je zowel rolfondant als icing als botercr

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Vergeet de mix voor cupcakes niet te bestellen!