Onderwerp: Mijn PME 1 eind opdracht..
Ben er uiteindelijk toch wel een beetje trots op.
Bedankt voor het kijken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn PME 1 eind opdracht..
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ben er uiteindelijk toch wel een beetje trots op.
Bedankt voor het kijken!
Prachtig!!
Wauw Een beetje trots op? Hij is prachtig!! Super trots zou ik zijn!!
Woow vooral die kanten gordijntjes!
Mooi zeg!!
Oehhhh, wat een léuk kantje op de middelste taart! Heel erg mooi!
wauw, prachtig meis!!!
Heel erg mooi
je bent vast geslaagd
Wat een prachtig eind project!!!!
Ik vind het kante gordijntje in het midden ongelofelijk lief en mooi uitgevoerd! Een hele dikke duim voor jou! en natuurlijk gefeliciteerd met je diploma!
Wat een prachtige taart! Ik ben heel benieuwd hoe je dat mooie kantje hebt gemaakt!
Bedankt voor jullie reactie!
De rand heb ik met de onderstaande 2 uitstekers gemaakt
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1312
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=4327
Heel dun uitrollen en met de hand de slagen erin maken.
Heel mooi!
Heel mooi Ming! Prachtig kantrandje. De eerste keer dat ik je op het Forum zie...
Er staan nog meer PME1 taarten hier, maar die zijn inmiddels al verschoven naar blz. 3 ofzo
Groetjes Marije
Ja jouw taart blijft toch wel een van mijn favorieten... Vind je kantwerk zooo mooi.
Zie dat je in Utrecht woont. Kom je ook freubelen in Goenekan over een week of 6-7?
Wauw! Supergaaf zeg!
Hey Ming,
Hij is super!! Helemaal jouw taart
Heel mooi Ming! Prachtig kantrandje. De eerste keer dat ik je op het Forum zie...
Er staan nog meer PME1 taarten hier, maar die zijn inmiddels al verschoven naar blz. 3 ofzo
![]()
Groetjes Marije
Hey Marije,
Ik ben wel vaker op het forum hoor, maar post gewoon niet zoveel
Ik ga maar gelijk even door naar blz..3 en verder
Ja jouw taart blijft toch wel een van mijn favorieten... Vind je kantwerk zooo mooi.
Zie dat je in Utrecht woont. Kom je ook freubelen in Goenekan over een week of 6-7?
Lijk me wel gezellig! Laat me maar weten wanneer het precies ga worden. Dan zou ik kijken of ik niet veel huiswerk heb voor de andere PME cursussen. Als het me uit komt dan zal ik zeker langskomen.
FANTASTISCH!! echt prachtig
Mooi! Heel fijntjes, mooi geplooid en een hele mooie bloem bovenop
Zo'n broderierand staat nog op mijn to-do-lijstje... nu ik dit zie: toch maar eens aan beginnen!
Prachtig maar dat wist je al
Prachtig!!!!!!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn PME 1 eind opdracht..