Onderwerp: taartje voor onszelf
Voor onze huwelijksdag. En deze was lekker!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » taartje voor onszelf
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Leuk gedaan!! Mooi gefotografeerd ook!
wauw, mooie taart...ik vind de kleuren ook mooi rustig.
ik weet niet of je erop zit te wachten, maar ik heb een tip voor het bewerken. Ik weet niet met welk programma je de foto hebt bewerkt, maar ik zie een witte rand om de taart, waarschijnlijk heb je met een toverstaf bewerkt, hierdoor hou je eigenlijk altijd een wit randje om je afbeelding. Vaak heb je bij bewerkingsprogramma's ook een soort lasso, hiermee kun je de afbeelding handmatig sorteren.
Als je dan kiest voor de lasso, zet hem dan op point to point (hiermee kun je met je muis steeds van punt naar punt selecteren en heb je een lijntje niet goed gezet dan kun je deze met delete weer verwijderen) en zet de feather (vervagen) ergens tussen 5 tot 10, dan krijg je dat je taart helemaal strak wordt uitgesneden, zonder randje.
Ik hoop dat je het niet vervelend vind dat ik dit schrijf (anders zeg je het maar).
Nee hoor. Bedankt zelfs. Ik vind het heerlijk om foto's te bewerken, maar omdat met mijn taarten te doen, daar kwam ik niet aan toe. En ik geef toe: ik ben er de hele avond met bezig geweest, want alles verschoof en met het toverstafje werkte het niet zoals ik wou.
Dus ik had me er maar bij neer gelegd. Ik ga die lassomethode zeker proberen!
gr. ML
Nee hoor. Bedankt zelfs. Ik vind het heerlijk om foto's te bewerken, maar omdat met mijn taarten te doen, daar kwam ik niet aan toe. En ik geef toe: ik ben er de hele avond met bezig geweest, want alles verschoof en met het toverstafje werkte het niet zoals ik wou.
Dus ik had me er maar bij neer gelegd. Ik ga die lassomethode zeker proberen!gr. ML
gelukkig, ik wil niemand voor het hoofd stoten met ongevraagd advies, maar ik heb er ook een poos mee zitten klieren om het goed te krijgen.
Het zit hem ook in de feather (deze vervaagd de rand enigzins), afhankelijk van het aantal pixels kun je deze instellen. Ik probeer het soms met de toverstaf omdat ik het snel wil doen, maar uiteindelijk kom ik altijd weer bij de lasso terecht.
Ik heb naast mijn taartenhobby een fotografiehobby en vind het leuk om foto's te bewerken. Ik bewerk ook al mijn taartenfoto's.
Ik heb er net nog een geplaatst bij de stapeltaarten.
Mooi strak taartje en die bloemen zijn heel mooi gedaan.
En nog gefeliciteerd met jullie 15-jarig huwelijk!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » taartje voor onszelf