1

Onderwerp: Vulling chipolata, slagroom, ananas

Hoi!

Morgen weer een taartje maken,
Ik had bedacht.... (en ingekocht) een laag chipolatapudding van mona en een laag slagroom met stukjes ananas (uit blik).
Eventueel nog een laagje ananas-jam onder de vullingen...
Maar nu begin ik te twijfelen... zou dit lekker zijn???
Wat denken jullie?

Groetjes Nienke

2

Re: Vulling chipolata, slagroom, ananas

Nou, ik denk van wel!!!!!!! Zou er alleen geen extra jam bij doen  :nooo
Hou me aanbevolen voor een stukje !!

3

lijkt mij ook erg lekkerrr  :9
Wil ook een keer vullen met chipo.. :D dus wel even laten weten of het lekker was he?! ;p

4

Hij was heerlijk...! een absolute aanrader dus!

5

Kun je die chipolatapudding gewoon smeren dan? En ik neem aan dat dat de ene laag is en de andere slagroom met ananas? Roer je dan gewoon stukjes ananas door de slagroom? En zou het ook kunnen met botercreme en ananas?

6

elisahholl schreef:

Kun je die chipolatapudding gewoon smeren dan? En ik neem aan dat dat de ene laag is en de andere slagroom met ananas? Roer je dan gewoon stukjes ananas door de slagroom? En zou het ook kunnen met botercreme en ananas?

jaa alle luchtige mona toetjes kan je als taartvulling gebruiken! word heel veel gedaan hoor. Ik denk dat je de ananas het beste er gewoon bovenop legt. Met bc zou ik het zelf niet doen, lijkt me nogal zwaar worden maar smaken verschillen natuurlijk... :P

7

Hoi!

Inderdaad, ananas stukjes goed uit laten lekken en gewoon op de slagroom leggen. Mij lijkt het ook niet lekker met botercreme,
en ik zou de slagroom niet te zoet maken!